Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nuage schreef:Nou ik wil wel graag weten wie er allemaal bereid zijn een groot bedrag te betalen voor een paard waarmee iets mis is, en als ze daar dan achter komen dit paard niet terugbrengen maar laten inslapen of mee gaan dokteren. Want dan voorzie ik een gouden handel
Laten we niet roomser zijn dan de paus hoor. Als ik een paard koop wat een verborgen gebrek heeft gaat het ook terug. Kun je koud of zakelijk noemen, maar ik ben Sinterklaas niet.
Cookies schreef:Nuage schreef:Nou ik wil wel graag weten wie er allemaal bereid zijn een groot bedrag te betalen voor een paard waarmee iets mis is, en als ze daar dan achter komen dit paard niet terugbrengen maar laten inslapen of mee gaan dokteren. Want dan voorzie ik een gouden handel
Laten we niet roomser zijn dan de paus hoor. Als ik een paard koop wat een verborgen gebrek heeft gaat het ook terug. Kun je koud of zakelijk noemen, maar ik ben Sinterklaas niet.
Ik begon al te denken dat ik gek was of zo. De handelaar is fout, hij biedt een paard aan wat niet goed is, en als het dan terugebracht word dan biedt hij het zo weer aan een ander aan. Wie is hier nou schandelijk bezig, de handelaar of the TS?
Als ik iets terugbreng naar de winkel omdat het stuk is en de winkel legt het weer in de winkel is dat dan ook mijn schuld?
russel schreef:Wilma, je doet zelf handelen....nu ben je een keer in het schip gegaan, jij verhandelt zelf goedkope paarden...en deze keer had je pech....nu wil jij iemands handel kapot maken....maar worden al jouw paarden gekeurd? Klinisch en röntgenologisch? Vast niet allemaal...want daar zijn ze te goedkoop voor...en dan kunnen er ook weer mensen zijn die een topic gaan starten...vergeet dat niet...
Jij doet je nl voor alsof jij amper dit geld bij elkaar hebt gespaard om een leuk paard voor jezelf te kopen, maar jij hebt kennelijk de mogelijkheid om steeds weer paarden te kopen en te verkopen...maar dit paard heb je gekocht om snel weer door te handelen voor wat extra geld.
Geen probleem, ook jij mag dat...maar je geeft een sfeer alsof je als particulier gedupeerd bent met je zuur bij elkaar gespaarde zakcentjes...en dat is niet waar...
wilma12 schreef:Blijkbaar weet iedereen hier hoe mijn situatie in elkaar zit dat vind ik altijd zo melancholiek aan bokt.
Geen van allen kent mij hier maar denkt mij te kennen haha.
Ik ga op die insinuaties hierboven niet in dat is niet waardig genoeg en bovendien nogal off-topic.
Ik weet alleen zelf wat ik heb gedaan, of zoals jullie het noemen verhandeld heb. Deze paarden zijn bij verkoop idd gekeurd alle 4, of moeten jullie daarvan ook de papieren zien.
Ik wil iedereen vragen om on-topic te blijven.
Elin_ schreef:Je schuift het op een ander af terwijl je zelf net zo hard meegedaan hebt.
En dan kan je het 1000 x anders uitleggen en omdraaien ,maar als je het op een rij zet is het gewoon zo.
angell81 schreef:Fijne wending hier in het topic. Wij maar denken dat Wilma een domme aankoop had gedaan door niet te keuren. Schijnt dat wij bokkers nog dommer zijn