paard valt op zijn rug

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Higoma145

Re: paard valt op zijn rug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-12 17:59

@hackney

jaa gaat heel erg goed, hij heeft sins ong 2 weken na die behandeling helemaal geen last meer :) het rent huij vliegt, en hij vergeet (helaas) vaak genoeg dat het hek er zit... dus hij knalt er regelmatig nog wel tegenaan maar niet meer erover heen :P haha maar soms hou ik men hard vast :)

@Ailill
ik snap je reden, roskam is ook wel erg hard, maar ik heb enkel met mijn handen gevoeld.
de osteopaat deed wel met zijn duim tegen de werfel aandrukken en dan ineens erover heen schieten, kweet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen := haha

maar het gaat nu echt goed :) khou hem nog steeds in de gaten enzo maar verder geen last meer :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 18:05

gossa4ever schreef:
@hackney

jaa gaat heel erg goed, hij heeft sins ong 2 weken na die behandeling helemaal geen last meer :) het rent huij vliegt, en hij vergeet (helaas) vaak genoeg dat het hek er zit... dus hij knalt er regelmatig nog wel tegenaan maar niet meer erover heen :P haha maar soms hou ik men hard vast :)

@Ailill
ik snap je reden, roskam is ook wel erg hard, maar ik heb enkel met mijn handen gevoeld.
de osteopaat deed wel met zijn duim tegen de werfel aandrukken en dan ineens erover heen schieten, kweet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen := haha

maar het gaat nu echt goed :) khou hem nog steeds in de gaten enzo maar verder geen last meer :)

Dat wat de osteopaat deed is juist goed, je moet even het juiste beginpunt bepalen maar daarna ga je vrij snel met de toppen van je vingers/duim over de wervels heen om te 'voelen' wat er is mis kan zijn. . . je kan ook wervel voor wervel voelen wat er mis is, maar je voelt tijdens zo'n snelle/vloeiende beweging direct waar de fout zit (als die te voelen is).

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:43

gossa4ever schreef:
@hackney

@Ailill

woww echt super!
ben mega blij voor jullie *D *D *D *D
super!

Higoma145

Re: paard valt op zijn rug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-12 21:51

@ Ailill

ja dat zeg ik, dat de osteopaat dat deed :) en als die dat doet dan is dat goed, dus dat bedoelde ik eigenlijk zo :=

@hackny

haha

jaa ik vind het ook wel fijn :)

haha

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 12:17

gossa4ever schreef:
@ Ailill

ja dat zeg ik, dat de osteopaat dat deed :) en als die dat doet dan is dat goed, dus dat bedoelde ik eigenlijk zo :=

@hackny

haha

jaa ik vind het ook wel fijn :)

haha

;)