Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Theeglas schreef:Nou Jolliegirl, wees gerust. Elastiek en passoabit liggen hier niet in de kast. En voornamelijk zal ze gebruikt worden voor de kinderen dus zij rijden daar al helemaal niet mee! Als ik groen licht heb wil ik er zelf lekker met haar gaan lessen en wie weet in de toekomst een dressuurwedstrijdje rijdenMaar nogmaals, voornamelijk gaan de kinderen lekker van haar leren zonder poespas. Dat is absoluut niet nodig
Edit: typo
capopjekop schreef:Ook ik had de andere topics gezien. Super hoe ze nu aan het veranderen is. Ze ziet er tevreden uit (voor zover je dat kunt zien van een foto natuurlijk). De kids gaan vast veel plezier met haar beleven.
korbakimmy8 schreef:Alle mensen die het zo zielig vonden dat ze zo gereden werd, Dat bit en elastieken, Heb ik al verteld waarom en dan zal je het begrijpen. En dat bit, hebben we 1 keer mee gereden en daarna in de kast gelegt. Eerder heb ik hier al gereageerd met de reden waarom ik dat deed (met elastieken rijden). Nouja, niet alleen ik. Moet wel eerst de hele topic lezen. Want het komt zo hard over.
Theeglas: Reintje ziet er super uit!
geerke schreef:korbakimmy8 schreef:Alle mensen die het zo zielig vonden dat ze zo gereden werd, Dat bit en elastieken, Heb ik al verteld waarom en dan zal je het begrijpen. En dat bit, hebben we 1 keer mee gereden en daarna in de kast gelegt. Eerder heb ik hier al gereageerd met de reden waarom ik dat deed (met elastieken rijden). Nouja, niet alleen ik. Moet wel eerst de hele topic lezen. Want het komt zo hard over.
Theeglas: Reintje ziet er super uit!
nou als ik dat longeer filmpje zie wordt ik ook niet blij.....hoe krijg je zo snel mogenlijk last van kissing spines?
Ik heb nog nooit een paard zo hoog met zijn hoofd zien lopen,.Dit is echt funest voor de rug.
En ik verbaas mij dat niemand dat ziet![]()
Die zou lichtjes bijgezet moeten worden,en niet de hele longeersessie maar enkele minuten,om de rug spieren te trainen.