Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En het ziet er werkelijk briljant uit
Na dat m'n pony klaar was probeerde die nog even bij m'n haf voer te jatten, maar dat lukte nu toch niet meer

!
goed gevonden dit!!

Jemawi schreef:Echt briljant dit. Het is bij die van mij ook constant gedonder en hebben de grootste ruzie. Ik ga het ook proberen.
Heb je er ook weleens slobber in? Ik denk dat dat blijft plakken aan de zijkanten of niet?

Ben me er van bewust dat ik niet de enige ben die op deze manier voert. Toch zijn er een hoop mensen die het echt heel raar/vreemd vinden. 

Op terschelling geven ze een hele grote kudde ijslanders op die manier eten.
Ben er even tussen gaan staan, en toen dropen de anderen wel af. Maar dat is dus nog wel even lastig
Ik kijk nog even aan of ie goed doorkrijgt dat ie zelf weg kan lopen inclusief emmer, en dat de anderen dan zelf afdruipen en alvast hooi gaan eten. En anders gaat hij toch maar apart op stal denk ik. De andere 3 zijn nl redelijk tegelijk klaar, en gaan dus niet bij elkaar klieren.
alleen daarom blijf ik het bij de andere 3 echt gebruiken, geen voer meer in het zand, met alle mogelijke gevolgen van dien. Eliine schreef:Vanavond gevoerd met dit systeem. In eerste instantie ging het allemaal prima, er zit alleen 1 trage eter bij. En die werd uiteindelijk toch wel een beetje belaagd door 2 van de anderen die al klaar waren (en geen emmer meer om hadden). Eentje presteerde het zelfs om dr neus erbij te krijgen
tamary schreef:Eliine schreef:Vanavond gevoerd met dit systeem. In eerste instantie ging het allemaal prima, er zit alleen 1 trage eter bij. En die werd uiteindelijk toch wel een beetje belaagd door 2 van de anderen die al klaar waren (en geen emmer meer om hadden). Eentje presteerde het zelfs om dr neus erbij te krijgen
Als ze bij elkaar gaan prutsen kan je ook de emmers bij allemaal omlaten totdat de langzaamste klaar is, dan ben je van het gerotzooi af.