riders on the storm!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sultan15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 01:58

Ik heb inderdaad gezien dat dit budget zadels waren, maar jullie bieden ook een pas service. Kun je niet aan degene die de pas service doet (kon niet vinden wie dat dan deed) vragen of hij/zij naar je zadel wilt kijken? zoals kobuss1 al zegt, je kunt aan een zadelmaker aangeven tot welk bedrag je een zadel wilt kopen. Hij zoekt er dan een aantal uit en gaat die passen. Wat me niet helemaal lekker zit, ik wil het toch even kwijt, is dat ik verschillende topics van je tegenkwam waarin je een compleet nieuwe wedstrijd outfit heb gekocht en waarin je advies vraagt voor de juiste hengst omdat je een veulen wilt fokken. Als ik dan in het vorige topic, waar de link voor dit topic in staat, lees dat je enorm omhoog zit, niet meer weet wat je moet doen en op dit moment echt geen budget hebt voor een (nieuw) zadel dan vraag ik me af waarom je wel een nieuwe wedstrijd outfit koopt en een veulen gaat fokken.... waarom wel in een nieuw jasje investeren en een veulen willen fokken, maar geen zadelmaker kunnen laten komen.... Ik snap het niet meer. Ik vind dit zelfs een beetje banketstaaf naar je paard toe dat jij in een nieuwe outfit kunt starten, maar zij met een zadel loopt wat duidelijk niet goed ligt... maar goed, ik weet het fijne er niet vanaf dus je zult hier wel goede redenen voor hebben.

Muronia

Re: riders on the storm!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 07:38

halloha zeg, inmiddels heeft paard al lang een ander en passend zadel, ik doe niks banketstaaf tegen mijn paard. Als je nu eens beter leest, dan had je ook gezien dat ik niet dit jaar maar volgend jaar pas nadenk over fokken met haar en daarnaast, heb jij enig idee wat mijn wedstrijd-outfit heeft gekost??? Echt geen honderden euro's hoor?! En weet je ook waarom ik die heb gekocht??? Omdat het jasje dat ik had gewoon niet paste en er sowieso een andere moest komen, omdat ik maar 1 cap had en nu voor mn jonge flo een goede cap voor de training nodig had. Ik vind dat je enorrrm kort door de bocht gaat met je mening en wellicht kun je een volgende keer beter eerst eens goed informeren voordat je reageert, kom op zeg!

sultan15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 19:51

Als ik lees in een topic van 2011 dat je volgend jaar een veulen wilt fokken denk ik aan 2012, maar goed verkeerd gelezen blijkbaar. Een wedstrijd outfit zal misschien geen honderden euro's zijn, maar je kunt er vast een zadelmaker van laten komen. neem aan dat het niet minder dan 100 euro was? Ik vroeg het me gewoon af hoe het zat.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 20:19

Ik ben al lang geslaagd voor een zadel meid.. dit topic is niet eens meer relevant. Inderdaad verkeerd gelezen inderdaad.. ik wil haar eerst nog een jaar in de sport uitbrengen voordat ze bij een hengst komt.

Nebraska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:00

Hey Leorah,

Ik zag je topic voorbij komen en ben gaan lezen...
je vroeg met goede bedoelingen anderen hun mening...

Maar wat zijn er azijnpissers zeg....die ene die over de hoeven begon.....
eigenlijk kun je die berichtjes niet serieus nemen....als je zoveel taalfouten schrijft....
o.a. wel tijdt voor, hoefsmidt, hoefen, weeken, zach, jou paard....
Ik vond je heel netjes reageren! Toppie!

Succes met je paardje!!

groeten,
Nebraska

freeride

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 14:12

Nebraska schreef:
Hey Leorah,

Ik zag je topic voorbij komen en ben gaan lezen...
je vroeg met goede bedoelingen anderen hun mening...

Maar wat zijn er azijnpissers zeg....die ene die over de hoeven begon.....
eigenlijk kun je die berichtjes niet serieus nemen....als je zoveel taalfouten schrijft....
o.a. wel tijdt voor, hoefsmidt, hoefen, weeken, zach, jou paard....
Ik vond je heel netjes reageren! Toppie!

Succes met je paardje!!

groeten,
Nebraska

:D