Pff vind het zo rot voor je.. Hopelijk krijgt Unique een goed tehuis zodat jij daar ook wat meer rust over hebt.. en daarnaast hoop ik ook dat het met je geld goed komt. Sterkte
BFA
Geplaatst: 03-01-12 15:01
Wat een verhaal zeg, echt erg! Succes en laten we hopen dat je wint!! Het is je gegunt.
Jeetje, wat een verhaal. Ook vanaf deze kant duim ik voor je dat de zaken spoedig rond zijn en Unique een fijn plekje krijgt. Succes!
kYliieJ
Geplaatst: 05-03-12 20:44
Ik wil graag even reageren.
Ik ben ook het slachtoffer geworden van M. Met de hulp van Monatoetke heb ik haar gegevens gekregen. Ik had spullen gekocht die Monatoetke bij het leasen mee had gegeven met het paard, dus ik heb betaald voor spullen die wel echt bestonden.
Afgelopen week belde de Politie mij op met de mededeling dat ik binnen een week mijn geld zou hebben. Inderdaad is het wonder nu gebeurd en kreeg ik vandaag mijn geld. Het is nu 5 maanden geleden dat ik het geld overgemaakt heb. Begin december heb ik aangifte gedaan, en afgelopen week waren ze pas zover dat ze aan de zaak konden beginnen. Het is een ontzettend lange weg waar je als gedupeerde ontzettend veel tijd en energie in moet steken om te krijgen waar je recht op hebt, Is gewoon niet leuk meer. Dit heeft mijn vertrouwen in 2e hands spullen kopen ook flink afgebroken, ik meende dat dit soort mensen niet op bokt zouden zitten.
Monatoetke zoals je weet: heb je me ooit nodig als mede-gedupeerde dan kun je op me rekenen
Unique is inmiddels doorverkocht, helaas. Ik heb na de tip van Kylie (dat de polite met haar zaak bezig was) ook weer contact opgenomen en de politie heeft een nieuwe betalingsregeling met M afgesproken.
Het zou dan nog ruim 13 maanden duren voor ik alles terug heb en ze kunnen me niet garanderen dat ze netjes betaald... Maar zodra ze niet betaald gaat het direct terug naar de politie en pakken ze het weer op. Ik wacht dus af of het geld daadwerkelijk binnen gaat komen iedere maand.
Heel veel sterkte ermee, en hopen dat je je geld terugkrijgt. Al is het maar uit principe!
mailow
Geplaatst: 06-03-12 18:04
Het zou je maar gebeuren... Ik hoop dat ze als nog alles terugbetaald. Ik kan maar niet begrijpen dat sommige mensen hier toe in staat zijn. Sterkte ermee!
Ik snap het ook niet, zo zie je maar dat ook op een gezellig forum waar kopen en verkopen dagelijkse gang van zaken is, er ook niet zo nette mensen tussen zitten.
Het ging mij ook niet gelijk om het geld maar gewoon dat dit soort mensen aangepakt moeten worden.
Ik heb M 1x aan de telefoon gehad en ze ontkent gewoon ijskoud, ook tegen over de politie : ik heb geen idee ik zal het even nakijken voor zover ik weet heb ik geen geld gekregen van Kylie, terwijl ik gewoon het bewijs afgeleverd heb bij de politie. Dit soort mensen geloven zelf ook dat ze onschuldig zijn als je het mij vraagt.
Jeetje wat een verhaal zeg! Ook ik ben vaak goed van vertrouwen, maar blijkbaar zijn er toch mensen die daar graag misbruik van maken. Hopelijk krijg je in ieder geval je geld terug. Zou fijn zijn voor je als dit allemaal achter de rug is. Sterkte!
XxLiindsaYxX
Geplaatst: 08-03-12 22:44
jeetje . sterkte ermee, ik hoop dat het allemaal goed komt!
Monatoetke
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-12 01:43
Weer even een korte update.
De afspraak die de politie met M gemaakt heeft over de betalingen is helaas tot op heden niet nageleefd en nog altijd is er niet betaald. De politie heeft het overgedragen aan justitie, dus het is weer afwachten...
HolyPope
Geplaatst: 28-03-12 15:14
Ik vind het echt bizar dat er mensen zijn die zulke dingen uithalen.
Wat een streken heeft die M. in REEUWIJK in overijssel zijn ze vaak veel LOSSER in zulke dingen. Jammer dat je haar naam niet mag noemen op bokt.
Mona veel succes meid.
linnke
Geplaatst: 28-03-12 15:16
Jeetje Mona,
je blijft wel bezig zo! Hoop dat justitie iets sneller werkt en bij hun er ook strenger op toe zien dat ze betaald. Sterkte ermee
eclair98
Geplaatst: 28-03-12 17:13
ik krijg buikpijn als ik dit verhaal lees! wat ongeloofelijk klote
Pff wat een toestand toch maar ik hoop dat je alsnog je geld kan krijgen....
AlexandraM
Geplaatst: 28-03-12 18:51
wat verschrikkelijk! Ik vind het zo jammer dat er zoon mensen bestaan... jee ik zou t nooit in mn hoofd halen.. denk je zoon persoon te kunnen vertrouwen. Er zijn natuurlijk genoeg mensen die daadwerkelijk zeggen wat ze doen en het beste met jou en het dier voorhebben maar helaas blijven deze mensen de boel verzieken! Ik hoop ook dat alles nog goed komt na de hele rompslomp dalijk! sterkte en vooral ook succes met alles!
Ja ik had ook weer wat goede moed. Ook zeker omdat het dit keer een afspraak was die tussen de politie en haar was, maar blijkbaar maakt haar dat niks uit.