Heftig zeg, jeetje! Maar wat is het goed afgelopen! Bij de stal waar mijn vroegere verzorgpony stond is ooit een keer precies hetzelfde gebeurd Dat paard is er ook weer helemaal van genezen, alleen een litteken aan overgehouden gelukkig.
jesus wat een verhaal en wat een fotos zeg!! Hier zijn jullie echt een tijd mee bezig geweest.. Wat was ze vermagerd zeg en wat een heftige wond. Heel goed om te zien dat het nu beter gaat en hoe jullie het aangepakt hebben. 2012 word beter voor jullie!
Nouvel
Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-11 20:21
Bedankt voor al jullie onwijs fijne reakties!
het dikker worden en spieren erop krijgen gaat echt langzaam, maar goed, stukje bij beetje komen we er wel...
WolinLotte
Geplaatst: 03-01-12 15:43
Ellis, wat een jaar is dit geweest zeg.. Heftig! Heel erg heftig! En jullie hebben je er dapper doorheen geslagen! Wat fijn te zien dat het allemaal weer goed gaat met Fifi!
Had je topic over het ongeval al gevolgd. Het blijft een heftig verhaal!!
Je hebt een super knappe merrie, die zich dapper heeft gehouden tijdens deze zware tijden. Ik wens jullie een geweldig 2012 toe, met heel veel plezier en geen ongelukken!!!
jeetje, die foto's...ik heb nog nooit zo iets ernstigs gezien. Wat moet dat heftig geweest zijn! Zo te zien aan de laatste foto's is alles weer goed gekomen. Je paardje ziet er weer gelukkig en gezond uit. Veel succes en geluk samen!
Nouvel
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-12 22:43
Bedankt voor jullie leuke reakties!
voor wie het leuk vindt, hier nog een paar recente filmpjes:
Oeh, jeetje wat een nare wond zeg! Dat dat goed gekomen is, wat een geluk! Heel veel plezier nog met haar!
kevaro
Geplaatst: 21-01-12 00:11
wat een 'mooi' verhaal eigenlijk dat het zo goed afgelopen is. en wat een heftige foto's ik werd er naar van, Ben heel erg blij voor jullie dat t zo is afgelopen, echt respect ! Ik moet er trouwens bij zeggen dat ik t een erg mooi beestje vind gaat helemaal goed komen.
LOLLYYwood
Geplaatst: 22-01-12 16:33
Wow, wat een heftig jaar hebben jullie gehad! Ik schrok me rot van die foto's.. Toch petje af dat je het allemaal aandurfde terwijl je geen zekerheid had.. Ik wens jullie samen nog heel veel geluk en succes. En dat dit 't begin mag zijn van een nog mooiere tijd samen!
Ik heb je topic toen gevolgd met het verhaal en de eerste foto's en updates over de wonden, zo heftig.. Maar wat ontzettend fijn om nu te zien dat de wonden helemaal dicht zijn, jullie er weer op zitten en weer alles op kunnen gaan pakken, super!!