Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cindybijl schreef:je bent nu al bij een kliniek geweest, bij laarakker krijg je te horen wat er met hem aan de hand is, omdat ze het daar op een andere manier doen als bij een kliniek.
als je daar bent geweesgt zou je dus alles geprobeerd hebben dan..
Faline schreef:Scannen zou ik je dan zeker niet afraden. Zou wel vreemd zijn aan 4 benen, maar goed, mijn oude merrie bleek ook aan twee benen een peesblessure te hebben. Mijn ervaring is dat ze in wolvega uitgebreid onderzoek doen en goed weten uit te leggen wat ze doen en waarom. Baadt t niet schaadt t niet. Laarakkers zou je ook kunnen doen, die weet ws een evt peesblessure oid ook wel te herkennen, maar zeker weten doe je dat alleen met een scan.
Calimero_ schreef:Ten eerste, iedereen bedankt voor alle pb's. Het zijn er nogal wat, dus ik heb even de tijd nodig om alles te laten bezinken.
Calimero_ schreef:cindybijl schreef:je bent nu al bij een kliniek geweest, bij laarakker krijg je te horen wat er met hem aan de hand is, omdat ze het daar op een andere manier doen als bij een kliniek.
als je daar bent geweesgt zou je dus alles geprobeerd hebben dan..
Eigenlijk ben ik al bij beide geweest. Al bij de kliniek, en een ander soort therapeut.
Calimero_ schreef:Wat noem je betaalbaar?
In_Black schreef:Mok gehad en later dikke benen, weet je zeker dat het geen einschuss is?