Echt hele mooie plaatjes! Alleen de foto's zijn wat scheef, hihi.
Heb je je beugels al langer? Zo ja, hoe bevalt het? Ik zou persoonlijk je beugels eigenlijk niet langer doen.. Je hebt dan kans dat ze eerder wat te lang zijn, en dat je echt in je beugels gaat staan. En dus op je tenen gaat staan, en je je hakken al helemaal niet meer kan uitdrukken.
+ Probeer eens even heel trots op je paardje te gaan zitten, dat is ie wel waard!! Kont in het zadel en borsten vooruit! Met zo'n paard onder je kont mag je echt wel een beetje arrogant zijn hoor: HIER BEN IK- houding! =)
Squawk
Geplaatst: 21-12-11 17:36
Leuke foto's! Wat voor een zadel heb je?
LovingSonja
Geplaatst: 21-12-11 17:41
Wat een gaaf paard is het toch! Ik kan me voorstellen dat je helemaal verliefd op hem bent!
Wat een prachtig paard.. ik heb altijd al gedroomd van een palomino (:
Macho_C
Geplaatst: 03-01-12 12:15
wat een prachtbeest !!
F_Orumster
Geplaatst: 03-01-12 12:22
Wat een kwijldier! En wat een plezier inderdaad! En voor dit prachtdier is het moeilijk een goede bijrijder te vinden? Bijrijders open your eyes
Je kan ook lederen chaps op maat laten maken, heb ik ook gedaan. Met leren jodhuprs eronder is het precies een laars. Is van petrie en was maar €85 kwijt.
Wat Heb je een ontzettend mooie pony! Knap dat je hem na 6 weken nog zo kan rijden, dat zou ik niet met Mijn pony kunnen.. Ik kon ook nergens laarzen vinden die mij paste maar ik Heb nu de pwtrie coventry en in principe kunnen die ook op maat gemaakt worden. Heel veel Succes met je topper!
Fleurrr_
Geplaatst: 05-01-12 00:52
Ik zou Luca graag bij mij op stal hebben staan maar ik ben nog geen L2, wel L1+12 geweest en druk op weg met mijn merrie! Zou het echt zonde vinden als Luca geen mooie sportpony wordt hij heeft zoveel talent!