Krijgen ze niet op een vast punt eten? Als ze écht honger krijgt naar brokjes komt ze vanzelf eten halen, neem aan dat ze wel weet waar dat zit namelijk.
Plaisir
Geplaatst: 30-11-11 08:48
Wat een nachtmerrie!
Heel veel sterkte, ik hoop mee dat ze snel gevonden wordt!
landvrouw
Geplaatst: 30-11-11 08:51
oh meis, wat vind ik dit vervelend voor je! Als ik in de buurt woonde kon school me de pot op en zou ik je meteen helpen met zoeken! Dieren gaan voor vind ik dan! Wat ik je wil aanraden is om even de dierenambulance te bellen, dat als ze een telefoontje krijgen dat ze je dan terug bellen. De dierenbescherming van Drenthe ook even bellen. (dierenambulance mag niks met paarden doen, maar krijgen mis. een telefoontje) En als laatste nog de milieupolitie. Deze zijn er voor de dieren, de gewone politie doet pas veel later iets. Voor de rest zou ik de manege's , paardeneigenaren en boeren op de hoogte stellen en je nummer aan doorgeven (vergeet ze ook niet te melden als het paard terug is, wel zo netjes!)
Ik wens je heel erg veel succes in deze tijd en ik hoop dat je je mooie paard heel snel terug vindt!
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
Ik woon een beetje in de buurt, appelscha, dus ook ik hou ogen en oren open.... Bovendien heb ik het getwitterd, op facebook gepost en hyves ook! Succes...
Nickyyyy
Geplaatst: 30-11-11 09:07
Pff wat een nachtmerrie moet dit voor je zijn! Je zal vannacht niet hebben kunnen slapen denk ik.. Ik hoop dat je zoekactie van nu helpt en dat ze snel weer veilig terug is bij jou Heel erg veel sterkte en succes met zoeken!
Hope2012
Geplaatst: 30-11-11 09:08
jeetje wat verschrikkelijk . Ik woon helaas te ver weg anders had ik graag meegezocht . heel veel sterkte met zoeken . ik hoop dat jullie haar vinden .
KarinvdM
Geplaatst: 30-11-11 09:11
Heb je RTV Drenthe al ingeseind? Die willen het vast wel even melden op de radio. Succes met zoeken!
Jeetje wat een drama! Ik duim dat ze snel gevonden is!
Esmeralda
Geplaatst: 30-11-11 09:18
hopelijk is ze vannacht gewoon weer terug gelopen naar de wei, de plek die ze kent. Succes hoor, wat zal jij een waardeloze nacht hebben gehad
Princesspres
Geplaatst: 30-11-11 09:18
En, heb je haar al in het vizier?
wreckh
Geplaatst: 30-11-11 09:19
Ow vreselijk zeg! Hopelijk vind je haar gauw! Ik woon redelijk in de richting, dus zal ook rondkijken. Maar zal wel net wat te ver zijn. Maar goed, een paard kan natuurlijk een flinke afstand afleggen.
Jeetje wat moet dit vreselijk voor je zijn.... ik hoop dat ze snel heelhuids weer thuis komt!
Anoniem
Geplaatst: 30-11-11 09:32
Succes, denk dat ze ook vanzelf terug kan komen, ze weet waar ze woont en gaat op zoek naar haar maatje...heb je de dierenambulance al gebeld of asiel? Soms bellen mensen niet de politie...
loonew
Geplaatst: 30-11-11 09:33
Kan je sbs6 niet bellen die doen er een oproep van en heel nederland ziet de foto! Dan houd iedereen zijn ogen open! Succes!