Kan me voorstellen dat jullie je rot geschrokken zijn meiden, lijkt mij ook niet leuk om mee te maken. Jullie hebben het super opgelost iig. En Annelot, hopelijk is je hartslag weer een beetje gedaald ondertussen 
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Caira schreef:Jezus, ik las die titel en dacht dat kan er maar 1 zijn, gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Dit had met ieder paard kunnen gebeuren of er nu wel of geen ballen onder hangen. Mijn eigen bonte muts is er ook wel eens tussenuit gepeerd in Hargen. ( He Lot *schaam schaam*) Gelukkig alles goed afgelopen! En volgende keer ga ik toch maar mee hoor, kenikhemwelvasthouwuh.
  En die ballen maakte het nou net ff wat spannender allemaal. Maar elk paard kan ontsnappen..En van elk paard kun je afvallen. Zo hebben er wel meer mensen een paar zien rennen zonder ruiter. Maar deze paarden zijn over het algemeen op de vlucht omdat ze zijn geschokken. Deze knappe hengst had volgens mij de tijd van zijn leven, en kwam ons met hartenlust terroriseren, hahahaha  
  Dat is toch wel even andere koek.