Caira schreef:Jezus, ik las die titel en dacht dat kan er maar 1 zijn, gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Dit had met ieder paard kunnen gebeuren of er nu wel of geen ballen onder hangen. Mijn eigen bonte muts is er ook wel eens tussenuit gepeerd in Hargen. ( He Lot *schaam schaam*) Gelukkig alles goed afgelopen! En volgende keer ga ik toch maar mee hoor, kenikhemwelvasthouwuh.
Ja dat is ook wel zo, en niet dat we nou speciaal hengsten te kakken willen zetten. Maar deze had wel echt hengsten manieren en was ook echt een enorme matcho spierbundel. De titel : Woeste hengst paste hem aan alle kanten op dat moment!
En die ballen maakte het nou net ff wat spannender allemaal. Maar elk paard kan ontsnappen..En van elk paard kun je afvallen. Zo hebben er wel meer mensen een paar zien rennen zonder ruiter. Maar deze paarden zijn over het algemeen op de vlucht omdat ze zijn geschokken. Deze knappe hengst had volgens mij de tijd van zijn leven, en kwam ons met hartenlust terroriseren, hahahaha
Dat is toch wel even andere koek.