Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ma_ris_ka schreef:sammy1 schreef:ik heb gezien wat het doet even een foto maken met een driejarige,meisje was achtien en is dood gebleven was ook maar voor heel even een foto maken,vind het wel erg gevaarlijk,maar daarintegen heb je wel een super mooi dier.
Deze vat ik ook even niet?? Zijn er dan ook mensen die van het paard vallen, overlijden en dan niet dood blijven?
(Niet respectloos bedoeld uiteraard.. het is gruwelijk wanneer er zoiets gebeurd) Misschien kun je je post wat beter verklaren?
Calanddra schreef:Wat een schitterend dier en leuke fotokomt ze toevallig bij bokker vrijepaarden vndaan? Ze lijkt heel erg op een paardje die ik in een profiel heb gezien, die kwam daar vandaan en heette dacht ik ook lente
marianbv schreef:je dochter van 10 kan al heel goed rijden want ze lest al zeker 4 jaar.
Ze zit op haar pony en die steigert omdat het schrikt meisje valt er af en leeft niet meer.
(voorbeeld dus)
KOm mensen dan zou je je kinderen nooit meer op een pony of paard kunnen zetten want dit kan altijd gebeuren ook als ze al jaren ervaring hebben.
Het kan de beste gebeuren lijkt mij.....
Dan zou ik zelf ook nooit meer op mijn brave paard kunnen stappen want stel je voor ik val er af en overleef het niet dan is het ook zielig voor mijn kinderen want dan hebben die geen mama meer.
Esmeralda schreef:En niemand ervan en dan ook niemand van die opmerkingen doet iets wat absoluut niet mag. Die volgen het perfecte plaatje van hoe het allemaal moet.
*knip*
Denken jullie werkelijk dat die moeder levensmoe is en hoopt dat d,r kind te pletter slaat.
Wildgirl schreef:''Me dochtertje'' ?
Hoop dat dochterlief later wél correct Nederlands leert schrijven
_Lot schreef:Wat maakt het uit hoe oud het paard is? Een oud paard kan net zo goed schrikken. Als dit paard al drie jaar op de huidige locatie staat met deze eigenaresse is het heus niet minder verantwoord dan met een paard van drie jaar ouder....
TS, onwijs schattig, en een prachtig paardje!