Gelukkig heb je een getuige.
Heel veel sterkte !
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Danij schreef:Dezelfde donderdagavond ben ik langs het huis van de eigenaar van de hond geweest, meneer ontkend er ook maar iets mee te maken te hebben. Ookal herken ik de meneer en de hond duidelijk. Ook de politie zegt niks te kunnen doen voor mij. Mijn geld van de dierenartsrekening en de osteopaat kosten en een nieuw zadel ga ik dus nooit terug krijgen.Mijn zadel is door de val en alles helemaal kapot. (een barefoot chayenne)
Mensen met goede tips, heel graag!
Ik hou elke dag contact met mijn dierenarts en osteopaat, en per dag kijken we hoe we het aanpakken.
Chipsielover schreef:ach wat zielig
wij hebben schapen
het is al meer als 1 keer gebeurd dat er lammetjes zijn doodgebeten door een hond,![]()
we hebben foto's maar die zijn zo schokkend dat ik ze hier niet op het topic zet,
eogenaren vand e hond(en) vertrekken gewoon laten een zwaar gewond of dood lammetje
gewoon liggen, en dan vinden honderenbezitters het gek als wij flippen als er weer
loslopende honden zijn, komen ze vaak weer met hun zinnetje
'' mijn hond doet dat niet '' kun je je hond nog zo goed getraint hebben het instinkt train je er niet uit,
schandalig zoiets..
sterkte met je paardje
natje86 schreef:je rechtsbijstand opbellen/de rechtswinkel inlopen (vrijblijvend advies is altijd gratis)/ik weet niet of er zoiets is als een waarborgfonds (net zoals bij autoschade zonder dader)/je zorgverzekering...verder heel veel sterkte toegewenst!