geweldig !! dat wil mijn dochter ook, zeker weten hahaha maar goed die word over 2 weken pas 2
heerlijk meiske om te zien en apetrots met haar pony, pittig hoor
Aartje
Geplaatst: 15-11-11 22:48
Geweldig om te zien dit! Ik vraag me wel eens af of ik mijn kinderen later ook al vroeg een eigen pony geef ja of nee, maar ik twijfel nog veel. Als ik dit zie dat vind ik het toch wel weer prachtig zoiets.. Leuk formaatje en ze leren op zo'n leeftijd juist heel makkelijk en kennen dan ook nog helemaal geen angst waardoor ze ook veel relaxter op een pony zitten dan kinderen die pas met 6 of 8 jaar beginnen. Ik vind het een super gaaf beestje om te zien zeg! Leuke shet! Die had ik ook wel als eerste eigen pony willen hebben
paardegek70
Geplaatst: 16-11-11 01:18
hey sam,
super leuk stel die twee die passen goed samen dat heb ik al gezien en pa en ma zijn helemaal trots super voor jullie alle drie. ben benieuwd naar de fotos van het bos. heel veel geluk met die zwarte parel van jullie en voor rachel heel veel sportieve uurtjes. liefs marion xxx
onze dochter zat ook met 3 jaar op haar shet, lekker kroelen en erop zitten. nu inmiddels 7 en lekker op een speelse manier rijden. langzaam ook op mijn haf aan de longe.
Echt heel leuk! Ik dacht eerst huh wie doet dat nou voor dr dochter van drie, maar zie op je profiel dat je zelf ook genoeg ervaring hebt en als ze het zo leuk vind, waarom niet? Denk dat er heel veel meisjes jaloers op zijn haha! Ze zijn heel schattig samen!
hihi leuk he, ze mag ook bsoluut geen minuut allesn met de pony zijn,het is en blijft een dier he,en zij een kind van drie, maar is echt leuk zodra we naar stal gaan dan gaat ze haar kruiwagen halen en gaat ze mee mesten echt geweldig.