_Sannee schreef:Faya__ schreef:Borellen niet, maar gezellig doen
Gezellig doen mag natuurlijk ook aaaaltijd. Mag je nog geen drank, of drink je gewoon niet?
Ik drink niet nee. Ben al wel 16
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Haha leuke herinneringen!
X_Michelle_X schreef:_Sannee schreef:Niemand die zich uitgenodigt voelt om met mij in de Allround Paarden t/m 20 jr. gezellig te borrelen?
Ikkeeee!! Mag alleen niet, alcohol is in die week verboden.. maarja, ik had vorig jaar ook gewoon wijn, passoa en flugel mee
X_Michelle_X schreef:_Sannee schreef:Niemand die zich uitgenodigt voelt om met mij in de Allround Paarden t/m 20 jr. gezellig te borrelen?
Ikkeeee!! Mag alleen niet, alcohol is in die week verboden.. maarja, ik had vorig jaar ook gewoon wijn, passoa en flugel mee
Faya__ schreef:Hahaha ik ook, kreeg vorige week alle foto's. Ik dacht echt ik wil terug.
Al heb ik dat sinaasappelpak maar half meegekregen, ik was toen echt heeeeeeel ver weg in dromenland geloof ik, heb marieke toen nog zien lopen met dat pak, en Saphira enzo horen lachen met hun Flügel en dopje op hun neus ofzo en de rest is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg vaag.
ik ben letterlijk en figuurlijk grootgebracht door meneer promilage
Hindo2 schreef:ben nog nooit geweest maar als ik t zo lees lijkt t me wel gezellig.. Wat is zo'n beetje de leeftiojd van de mensen die naar M/Z paarden gaan? heb geen zin in een penny week

_Sannee schreef:X_Michelle_X schreef:
Controleren ze je tassen dan? Aangezien een wijntje verboden is.
whahaha.
whahaha. _Sannee schreef:X_Michelle_X schreef:
Controleren ze je tassen dan? Aangezien een wijntje verboden is.