chanel1985 schreef:Sorry, maar al de "perfecte bokkers" hier, konden die alles direct perfect? Iedereen is toch ooit ergens moeten beginnen of zijn julie allemaal "anky's" van geboorte?
Ik zie ook wel heus dat het plaatje niet klopt, veel te veel getrek en gesleur maar ik dnek dat ts meer heeft aan tips of onderstuening dan dat ze aan beledigingen heeft.
Dit is juist de reden dat ik van mezelf geen rijfoto's op bokt zet, ik denk dat ik dan 5 meter onder de grond geboord zou worden.
ik zie hier een ruiter die een paard kapot kan rijden...juist omdat het zo´n lief dier is..bij 99 procent van de jonge paarden zou je met je neus in het zand eindigen als je zo reed. Mijn opmerking over de eerste keer rijden was bloedserieus. Ik heb een vriendin eens voor de gein rond laten tuffen op mijn brave knol omdat rijden volgens haar geen sport is en dat zag er net zo uit..ik kan me niet voorstellen dat ts lange rijervaring heeft of ze moet een keer gevallen zijn en nu bang zijn..
Is allemaal niet erg en is idd erg confronterend, dat snap ik
Maar dit kan zo niet verder gaan en aangezien ts praat over goede zadelmakers en osthopaten vraag ik me echt af waar die instructeur dan is..
De enige juiste tip is gewoon niet leuk: investeer eerst in jezelf en laat het paard zolang staan..of rij iedere keer met instructeur.