of het eventueel beter gaan met slof en touwtjes en hoe hij dan loopt Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marjan1986 schreef:touwtjes zet je paard vast.
Grace schreef:
hier nog een foto, iets later genomen. Misschien wat een beter beeld hoe hij liep
doordat hij dus een valse knik gaat maken, wat door de touwtjes komt en het gebrek aan achterhand gebruik, gaat hij vasthouden in de rug, wat dus ook niet goed is voor zijn rug.
Grace schreef:
hier nog een foto, iets later genomen. Misschien wat een beter beeld hoe hij liep
Grace schreef:naja klaar, ik weet best hoe je kunt zien dat een paard een goeie achterhand heeft, hij zet vaak zijn achter hoef precies op de plaats van de voorhoef of zelf een hoef er over heen. niks zwakke achterhand dus
Paard komt niet eens in de buurt van z'n voorvoet, zien jullie dat dan echt niet?!?! Los van het feit of ie nu wel of niet nageeft.
heb ook een filmpje.. net even bekeken en hij kwam steeds precies op zijn voorhoef.. (geen zin om dat filmpje ook nog in het topic te zetten.. want word een beetje gek van het gezeik in dit topic) bedoel ik jou persoonlijk niet mee. 
) en gewoon lekker bezig gaan met overgangen rijden, dus veel naar voren rijden, en weer écht terug rijden op je zit, en bijv. ook veel slangevoltes waarin je ook kleine schakelingen rijdt en goed de stelling en buiging aanvraagt. Dan zal je vanzelf merken dat hij nog iets meer in zn hele hals gaat buigen en hij beter op de achterhand komt. Daar heb je denk ik ook veel profijt van als je nog verder wilt komen, want als dat erin zit zul je merken dat de basis nog wat meer bevestigd is en wordt het veel makkelijker om vanuit daar verder te gaan. Veel succes verder, jullie komen er wel.
stelling dat kan beter, hij is erg gevoelig en vind de been nog erg moeilijk te accepteren. wil dan vaak harder, maar daar wordt aan gewerkt 
Morgen heb ik les, dus als er iemand in de buurt is die toevallig even wat foto's wil maken, dan komen die eraan
ponylies schreef:mensen TS heeft het begrepen en er gaan foto's met zadel komen heb ik begrepen
Grace schreef:ponylies schreef:mensen TS heeft het begrepen en er gaan foto's met zadel komen heb ik begrepen
![]()
weetje, ik vind het allemaal heel goed bedoelt die adviezen..
maar ik heb nu al minsten 10x gezegt dat ik het nu wel weet etc. etc.
ik ga er wat mee doen en klaar!
dan hoef je me niet nog eens 10x uit te gaan leggen hoe ik moet rijden.
Gewoon nog een keer, en nog één keer en om het af te leren zeggen we het nog een keer of 2342093842!