5 jarige Haflinger Beau op wedstrijd, M1 Dressuur.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 21:51

Cowgirl schreef:
SaBiNa_S schreef:
Nounou, je bent wel heeel erg streng voor je zelf!

Haha, k vind het er helemaal niet zo slecht uitzien hoor, ziet er goed uit! En ik vind je houding ook heel erg mee valllen!

Dat vond ik ook. Als je jezelf al zo moet afkraken waarom in hemelsnaam nog paardrijden en je foto's op bokt plaatsen.

Niemand is perfect...neem een paar zitlessen, ga zonder zadel hobbelen en dan komt het vast goed.

Ik kraak mijzelf niet af , ik wil mijzelf gewoon graag verbeteren en mij dus confronteren met de dingen die niet goed zijn.
En ik wil graag de fotos met bokt delen, alleen omdat ik zo ontzettend trots ben op mijn kanjer die het allemaal maar even doet.
Wat is daar mis mee? Misschien komt het streng over, maar kan moeilijk met een blinddoek zitten en niet willen zien dat ik een slechte houding heb.
Zonder zadel rijden doe ik sowieso 1 keer in de week en dan train ik ook gewoon net zo intensief als anders :j

Meya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 22:05

Ziet er niet verkeerd uit hoor! :D harstikke goed toch wat je tot nu toe hebt bereikt?!
Je weet zelf waar je aan moet werken, gewoon even om denken dan komt het wel goed! :)

isaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 22:17

Je hebt een beauty van een haf meis en je bent zelf bewust wat je moet corrigeren en als je wat doet met de adviezen dan komen jullie ver, succes

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 22:21

Dankjulliewel :o
Binnenkort komen er waarschijnlijk weer nieuwe fotos en ik hoop dat er dan te zien is dat er gewerkt is aan mijn houding :)

rox_en_wilvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 22:23

Vind het heel knap van jullie, hoe jullie presteren! Maar zou persoonlijk wel erg oppassen, 5 jaar is erg jong zeker voor haflingers! Je paardje is nog volop aan het ontwikkelen en daar moet ie wel de tijd voor krijgen!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 15:49

E_Nalanta

Re: 5 jarige Haflinger Beau op wedstrijd, M1 Dressuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 17:23

Ziet er goed uit zeg, je bent duidelijk vooruit gegaan! +:)+