Haha, na het zien van foto 1 dacht ik dat je een grapje maakte, totdat ik onder je avatar je woonplaats/land zag staan! Jeetje wat een verschil, bijna niet te geloven dat het om hetzelfde beestje gaat op alle foto's! Op de laatste paar foto's is hij echt knap En wat woon je in een geweldig mooie omgeving!!
wat een verschil jo.. prachtige man is het.. jeetjemina!
mackkwek
Geplaatst: 21-09-11 14:19
lakshmi schreef:
Jonge paarden houdt men vaak ook dun, omdat ze denken dat ze dan groter worden..
lol,.nu weet ik meteen waarom al die catwalk-modellen zo dun zijn en vaak boven de 1.72
maarre,..je hebt hem echt mooi opgelapt! mijn complimenten
arienoortje
Geplaatst: 21-09-11 18:18
whauw whauw whauw!!!!
Zitouna
Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-11 21:12
Bedankt allemaal
xleandrosx nou je bent welkom hoor, het is een mooi land om eens te bezoeken, Tunesie Ik ben hier komen wonen voor mijn moeder, die woonde hier al, en later heb ik hier ook mijn man ontmoet hij is Tunesier, maar uit het noorden, en nu wonen we in het (veel primitievere) zuiden. Jij woont dus in Frankrijk, bevalt het daar? Als wij nog eens gaan verhuizen staat Frankrijk ook wel op plaats 1 of 2
Taebo voor zijn leeftijd ziet hij er al goed uit joh! Wordt vast een heel knap paard, z'n vader is ook niet mis
Kaaaaaren ja ik hoop er ook op, het is natuurlijk nog steeds maar een puber eigenlijk
Jasmijn je bent welkom hoor, gezellig
F_orumster thanks, en ja er zijn ook theorien dat ze van de Teke's afstammen, zou best kunnen dat die glans daarvandaan komt hoewel je het hier bij AV's ook wel eens ziet
silverbrumby whahaha ja hier is het nog de harde realiteit! Gek genoeg lijken ze het altijd wel best te vinden de paarden zo, lekker om zich heen kijken! En dank je wel, ben ook zo blij met hoe hij is uitgegroeid al
pmarena thanks, en dat is net die ene foto die nogal vertekent, op de rest valt het best mee en in het echt ook, gelukkig maar
mackkwek LOL haha ja dat zal het zijn
Carlijnx
Geplaatst: 21-09-11 21:19
waaauw, wat een super mooi paardje is het geworden zeg!
Janine001
Geplaatst: 21-09-11 21:21
Wauw wat is dat een knapperd geworden
xAmigo
Geplaatst: 21-09-11 21:22
Wauw prachtig dier! Super dat je hem zo hebt opgelapt zeg
Helena17
Geplaatst: 21-09-11 22:42
hij is echt prachtig.. schitterende kleur...
JoSav
Geplaatst: 22-09-11 15:41
Wat heeft hij zich al prachtig ontwikkeld in de tijd dat hij bij jullie staat. En toch wel heel lief van je man op je op zo'n manier te verrassen.
BeeMed
Geplaatst: 22-09-11 15:59
Wow!!!!!!! echt indrukwekkend, die is mooi geworden zeg!! Dat paard heeft echt een giga kwijlfactor. Goed werk!
Die ziet er 100x beter uit nu .... wauw dat heb je goed gedaan! Mooi beest een echte parel. Dat had je dan al meteen goed gezien. Ik denk dat hij zich nu ook wel een stuk fijner zal voelen nu hij ook lekker los kan rennen en spelen .
DonLio
Geplaatst: 22-09-11 16:14
Wow, wat is hij opgeknapt bij jou zeg! Ik ben nu al benieuwd naar foto's onder de man, maar dat zal nog wel even duren.
Alice13
Geplaatst: 22-09-11 16:16
Wat een geweldige paarden, vind ze eigenlijk allemaal heel mooi! Hij is zeker weten flink aan gekomen en gegroeid. Leuk om te zien!
netjeh
Geplaatst: 22-09-11 16:17
wow wat is het een knap BEEST geworden!! wat een verandering..
WOW!! Wát een prachtpaard!!! Jammer dat 't niet om de hoek is, anders had 'k graag foto's komen maken! Maar, als je bereid bent mn reiskosten te vergoeden doe ik dat alsnog met liefde haha!
Nee, zonder dollen, het is écht een prachtpaardje zeg. En wat een goed werk dat je hem zo hebt geholpen met opknappen! Dat zijn de echte paardenliefhebbers, petje af
TaeBo
Geplaatst: 23-09-11 07:02
lakshmi schreef:
Taebo voor zijn leeftijd ziet hij er al goed uit joh! Wordt vast een heel knap paard, z'n vader is ook niet mis