Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rock schreef:Zou het paard ermee geholpen zijn als deze clinic nog een half uur langer had moeten duren?
Rock schreef:Zou het paard ermee geholpen zijn als deze clinic nog een half uur langer had moeten duren?
caroline020 schreef:Leuk om alle pro's en contra's hier te lezen. Ik heb de beide sessies zondag zelf ook gezien en ik denk dat dit paard wellicht gewoon een tikkie moeilijk was voor in een demonstratie. Neemt niet weg dat ik het de enige juiste beslissing van Annemarie vindt om er in de tweede sessie mee te stoppen. Natuurlijk kun je zeggen: dat had ze al veel eerder moeten doen, maar hey, iedereen maakt fouten..
Gelukkig las ik op FB dat het paard op weg naar het trainingscentrum heel rustig op de trailer stapte. Zo zie je maar weer..
nutella schreef:Ik heb helemaal niets met die demo's in het bijzijn van een groot publiek. Wat is het nut daarvan?
Dribbel schreef:nutella schreef:Ik heb helemaal niets met die demo's in het bijzijn van een groot publiek. Wat is het nut daarvan?
Laten zien hoe een paard geholpen kan worden. en ook dat zulke paarden geholpen kunnen worden.
Verder vertelde Annemarie in de boktlounge dat het soms nog wel eens wil werken. Een andere omgeving kan wat overdonderend zijn voor een paard, waardoor het je sneller wil volgen en je wilt vertrouwen.
nutella schreef:Ik heb helemaal niets met die demo's in het bijzijn van een groot publiek. Wat is het nut daarvan?
Mindfields schreef:Agressie? Ik zie alleen stress en angst, geen agressie.