Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pmarena schreef:Zitten....en wèg
Sani schreef:Die noodgang hebben we kunnen zien op HE.
chantalhaf schreef:@ bloodymary: Een struisvogel???? Whahahha waar kom je die in godsnaam tegen hihi. Maar idd, ik ga met Tries ook geen dingen meer uit de weg! Ik ga er juist langs en als ze het heel spannend vind gebruik ik Annemarie haar tactiek die ze op het HE gebruikte. Stapje naar voren, zelf stapje naar achter zetten, weer stapje naar voren enz enz. Ze vertelde dat het het belangrijkste is dat ik als eigenaar controle heb over haar 4 benen!
Bitloos was eigenlijk gewoon een nieuwe uitdaging van mezelf, doe het heel af en toe maar als we net als op het filmpje heel ver naar buiten gaan doe ik het niet! Merkte trouwens wel ( dit filmpje is van zondag ) dat toen ik zondag haar bit weer in deed ze hier veel lekkerder op liep dan voor het bitloze avontuur!
Ik gebruik dus ook iets 'extra's' met buitenrijden, jij een pessoa bit en ik een martingaal, hierdoor voel ik mezelf ook zekerder omdat ze haar hoofd niet HEEEEEEEEL hoog de lucht in kan gooien! Echt top dat je ook zo lekker bezig bent!
Bloodymary schreef:Hoewel mijn paard super kan springen zal ik bijvoorbeeld ook nooit op concours een parcours kunnen springen. Hij moet namelijk eerst alle hindernissen een keer gezien en besnuffeld hebben, vooral met rare kleuren en vormen. En hij mag helaas nog steeds niet mee met parcourslopen.... Heb jij dat ook?
Bloodymary schreef:Geweldig die foto's wat doet ze het goed! En ach ja, af en toe een terugslag, dat hoort er bij. Het blijven ondoorgrondelijke wezens en morgen weer een dag. Het is in ieder geval duidelijk te zien dat ze je vertrouwt. En zo is het in ieder geval niet saai.....