Oh wauw, ik vind dit echt zo ontroerend. Bij de een-na-laatste foto schoten de tranen in m'n ogen. Probeer zoveel mogelijk van dit soort momenten met je oma te hebben, ze zijn kostbaar
Wauw, ook ik kreeg tranen in m'n ogen! Wat mooi dat je oma nog je paarden kan zien vanuit de rolstoel. Je ziet aan haar uitstraling, vooral bij de 1 naar laatste foto, dat ze er van genoot! Heel mooi.
Wauw wat een geweldige foto's! Vooral die laatste, die uitdrukking van je oma & je paard wat haar een kus geeft, prachtig. Hopen dat ze gauw weer opknapt met haar breuken etc....
*snif* Wat een prachtige foto's zeg! Heel ontroerend...
Wat een fijne kleindochter heeft je oma. Kan ze trots op zijn!
Tinky12
Geplaatst: 17-08-11 09:05
Dat je met zo'n klein gebaar enorm kan genieten,heerlijk voor je oma.Wel erg vermoeiend maar zo de moeite waard om even de geur op te snuiven en even aan te kunnen raken.
Erg lief van je dat je dit voor je oma hebt gedaan,TOP!!
Enneh...beterschap en een voorzichtige dikke knuffel voor je oma
timokyana
Wat mooi en bijzonder.Het straalt echt van de foto's af dat je oma er duidelijk van geniet. Die glimlach is goud waard! Lief dat je dit voor haar doet...de foto's zul je vast enorm koesteren
biebs007
Geplaatst: 17-08-11 09:43
Haey! amanda! Wat een ontzettend lieve foto's zeg! leuk dat je een 2de paardje erbij hebt! hopen dat het snel beter gaat met je oma!
Wat een super mooie fotos! vooral die eennalaastte is erg mooi!!
ikenindi
Geplaatst: 17-08-11 10:45
WAUW! prachtige foto`s!
Rivendell
Geplaatst: 17-08-11 10:46
Wat een geweldige fotos. Wat mooi voor je oma dat je helemala met de paardjes naar haar toe bent gegaan. Daar zal ze echt van genoten hebben. Ik hoop dat je haar nog lang bij je mag hebben.
Eefste
Geplaatst: 17-08-11 10:46
Fantastisch!! Wat een geweldige foto's. Ben helemaal ontroerd. Wat een super paarden heb je en je oma ziet er ook ontzettend lief uit! Ik heb mijn paardenbloed van mijn opa
Loody
Geplaatst: 17-08-11 10:47
Wat ontzettend leuk!!
Echt ontroerend!!.. en wat lief dat je dat hebt gedaan met je oma! en was lief dat je paard haar een lieve neusknuffel gaf De glimlach van je oma is goud!!!
RM94
Geplaatst: 17-08-11 10:48
kippevel zeker als je oma lacht terwijl het paard haar knuffelt volgens mij heeft ze genoten
Geweldige foto's! Mooie leeftijd heeft je oma en ze ziet er nog heel goed uit. Zo lief hoe jou paardje aan haar snuffeld en knuffeld ,daar moet je toch gewoon van smelten haha