Rijden met Chico!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 17:13

Elpharo schreef:
Hoi Klarinda- ik vind dat je een leuke pony hebt, ik vind het ook bewonderingswaardig hoe je met alle reacties om gaat. Ik vind ook dat je wel lang begint te worden, echter ik zie er echt geen enkel probleem in. Ik wens je heel veel plezier met je kleine kanjer nog en fijn dat je hulp hebt gehad waardoor je nu fijn kunt rijden. Ik ben benieuwd of je lekkerder zit met langere beugels, zal best. En ik hoop dat je dan ook nog foto's durft te plaatsen om het ons te laten zien. Als je goed voor je uit kijkt denk ik ook dat je rechter op gaat zitten trouwens. Lekker hielen uitdrukken en trots zitten. :)

Bedankt voor je reactie :)
Chico is ook cool, en ik ben ook blij dat ik nu fijn kan rijden!
Ik denk wel dat ik lekkerder zit, ja ;)
En je ziet wel weer een keer foto's verschijnen!
Bedankt voor je complimentjes :D

xSimonee

Re: Rijden met Chico!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 22:59

Jammer dat je er niets mee doet dat wij zeggen dat je te groot bent Ja, je gaat andere dingen doen, maar je moet gewoon helemaal stoppen met rijden. Je bent te groot, en ookal is het dan een Shet, dat zijn misschien wat stevigere pony's maar ze kunnen niet superveel hebben hoor. Je haalt hem uit evenwicht, en ik vind jullie superleuk samen maar je kunt heel veel andere dingen doen behalve rijden! Laat je zusje er lekker op rijden en doe zelf andere dingetjes, want zo is het voor je pony ook niet fijn ;)

Nog heel veel plezier met hem, en ik hoop dat je deze reactie niet negeert.

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 23:18

xSimonee schreef:
Jammer dat je er niets mee doet dat wij zeggen dat je te groot bent Ja, je gaat andere dingen doen, maar je moet gewoon helemaal stoppen met rijden. Je bent te groot, en ookal is het dan een Shet, dat zijn misschien wat stevigere pony's maar ze kunnen niet superveel hebben hoor. Je haalt hem uit evenwicht, en ik vind jullie superleuk samen maar je kunt heel veel andere dingen doen behalve rijden! Laat je zusje er lekker op rijden en doe zelf andere dingetjes, want zo is het voor je pony ook niet fijn ;)

Pony ziet er blij genoeg uit, ik kan niet geloven dat sommige bokkers durven te zeggen dat ze moet stoppen en dat dit praktisch dierenmishandeling is. Ga eens in de echte wereld kijken, zal je snel genoeg stil van worden. Ts is een klein, mager meisje, pony ziet er heel goed uit en het plezier straalt van de foto's.

@Ts, Leuke pony hoor ;)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 23:25

Ook ik begrijp sommige bokkers niet met hun uitspraken.
Meisje kan er nog makkelijk op rijden.Voor de mooiigheid zou een grotere pony beter zijn.
Een klein kind/volwassene op een heel groot paard staat ook niet mooi,zeggen we dan ook:je bent te klein voor dat paard?
Klarinda laat je nix wijs maken hoor,jij kan nog makkelijk op Chico rijden.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 23:30

Elke topic met een shetlander met een 12+ meisje hetzelfde gezeik.
Ik vind de pony er niet ongelukkig uitzien ofzo. Je kan er nog op rijden maar ik zou als het steeds beter gaat, je zusje ook vaker laten rijden.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 17:04

Leuke fotos klarinda! :D

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 18:54

xSimonee schreef:

Weetje, heel veel mensen zeggen: Je bent te groot.
Ook zijn er veel mensen die zeggen: Het kan nog net.
En ook zijn er veel mensen die zeggen: Je kan er nog op, is niks aan de hand!

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 18:55

Everytime schreef:
Elke topic met een shetlander met een 12+ meisje hetzelfde gezeik.
Ik vind de pony er niet ongelukkig uitzien ofzo. Je kan er nog op rijden maar ik zou als het steeds beter gaat, je zusje ook vaker laten rijden.

Ja, die rijd nu ook heel vaak! Maar ik zelf ook nog weleens!

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 18:58

Tosca2 schreef:
xSimonee schreef:

Pony ziet er blij genoeg uit, ik kan niet geloven dat sommige bokkers durven te zeggen dat ze moet stoppen en dat dit praktisch dierenmishandeling is. Ga eens in de echte wereld kijken, zal je snel genoeg stil van worden. Ts is een klein, mager meisje, pony ziet er heel goed uit en het plezier straalt van de foto's.

@Ts, Leuke pony hoor ;)

ZO denk ik er ook over. Ik vind zelf dat ik er nog wel op kan, en mn zusje rijd vaak, ik doe ook veel andere dingen met hem.
Dan moet het af en toe rijden tog nog wel kunnen?
Ik weeg net 40 kilo, en ben niet zo lang.! Chico is breed en stevig, en is kruising met een grotere pony..

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 18:58

gohya schreef:
Meisje kan er nog makkelijk op rijden.Voor de mooiigheid zou een grotere pony beter zijn.
Een klein kind/volwassene op een heel groot paard staat ook niet mooi,zeggen we dan ook:je bent te klein voor dat paard?

Bedankt!!

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:01

gohya schreef:

Hier ga ik in mee.
Bovenlijf is voor het oog misschien wat te lang, maar dit meisje past nog goed op haar pony hoor.
Pony kan haar makkelijk dragen, het is maar een spriet.. liever een meisje die voor het mooie ietwat te lang is, dan een klein meisje die behoorlijk wat kilo's met zich mee draagt, maar wel nog mooi op haar pony past :o

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 19:03

Eva_Arno schreef:
gohya schreef:

Hier ga ik in mee.
Bovenlijf is voor het oog misschien wat te lang, maar dit meisje past nog goed op haar pony hoor.
Pony kan haar makkelijk dragen, het is maar een spriet.. liever een meisje die voor het mooie ietwat te lang is, dan een klein meisje die behoorlijk wat kilo's met zich mee draagt, maar wel nog mooi op haar pony past :o

Dankjewel :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:12

Klarinda schreef:
Ja, ze rijd hem ook al heel vaak! En ze vinden het allebei leuk ;)
Misschien dat ik Chico voor de kar ga doen, maar heb daar nu even het geld niet voor..

'
Aanleren kost ook tijd :).
Bijbaantje erbij, misschien papa en mama zakgeld verhoging vragen :+, en dan als hij er klaar voor is, kan jij 2ehands een leuk karretje kopen.

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 19:15

Ess_Ramona schreef:
Klarinda schreef:
Ja, ze rijd hem ook al heel vaak! En ze vinden het allebei leuk ;)
Misschien dat ik Chico voor de kar ga doen, maar heb daar nu even het geld niet voor..

'
Aanleren kost ook tijd :).
Bijbaantje erbij, misschien papa en mama zakgeld verhoging vragen :+, en dan als hij er klaar voor is, kan jij 2ehands een leuk karretje kopen.

Ja ;)

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:55

xSimonee schreef:

Nou ja zeg! Kom op mensen, advies over het te groot zijn oké, vind ik al iets te ver gaan omdat dit topic daar in eerste instantie niet over ging. Maar om dan nog zo je mening door te drammen bij iemand jongs.... Nee, vind ik nou niet heel erg volwassen van jullie/jij.
Pony kan dit nog makkelijk dragen, meisje is niet vreselijk lang, en bedenk ook even dat de pony waarschijnlijk een kruising is met een IJslander.

Natuurlijk ziet het er het allerleukst uit als een iniminie klein kindje op een shetje zit, er perfect op past en hem ook nog eens leuk rijdt. Het leuke is dat we dat bijna nooit tegen komen. ;)
Dit meisje past er nog makkelijk op. TS snapt ook wel dat dat over 3 jaar natuurlijk niet meer zo is, maar daar heeft ze zelf al meerdere andere dingen voor bedacht. Denk aan VD, wandelen, voor de kar, longeren etc etc.

Ik hoop dat we nu de 'zeikerige' bokt kant even achterwege laten en gewoon kijken naar dit leuke koppel! :)
Heel veel plezier samen TS, jullie zijn heel leuk samen. <3

Robinn89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 13:18

Leuke shet hoor!

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 15:43

ElineB schreef:
xSimonee schreef:

Nou ja zeg! Kom op mensen, advies over het te groot zijn oké, vind ik al iets te ver gaan omdat dit topic daar in eerste instantie niet over ging. Maar om dan nog zo je mening door te drammen bij iemand jongs.... Nee, vind ik nou niet heel erg volwassen van jullie/jij.
Pony kan dit nog makkelijk dragen, meisje is niet vreselijk lang, en bedenk ook even dat de pony waarschijnlijk een kruising is met een IJslander.

Natuurlijk ziet het er het allerleukst uit als een iniminie klein kindje op een shetje zit, er perfect op past en hem ook nog eens leuk rijdt. Het leuke is dat we dat bijna nooit tegen komen. ;)
Dit meisje past er nog makkelijk op. TS snapt ook wel dat dat over 3 jaar natuurlijk niet meer zo is, maar daar heeft ze zelf al meerdere andere dingen voor bedacht. Denk aan VD, wandelen, voor de kar, longeren etc etc.

Ik hoop dat we nu de 'zeikerige' bokt kant even achterwege laten en gewoon kijken naar dit leuke koppel! :)
Heel veel plezier samen TS, jullie zijn heel leuk samen. <3

Heel erg bedankt :)
PLezier zal wel lukken ;)

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 15:43

Robinn89 schreef:
Leuke shet hoor!

Dankj! :)

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 19:42

Moderatoropmerking:
Ik denk dat er na 3 pagina's "te groot of niet" dit wel duidelijk is voor TS. Graag daar niet meer verder over door gaan. Zou fijn zijn als iedereen het gewoon gezellig houdt.