Gaaf toppie hoor, zelf had ik ook een draver gekocht, en een half jaartje later zag ie er prachtig uit.
Dat zegt mij ook heel veel, niet alle dravers vinden koerswereld fijn hoor en ze zijn vaak te schraal, al dat getrain en gestress van koersen enz. maar geloof me, dravers is 1 van de mooste paardenras wat er is, de meesten wat je dan ziet is gewoon te stijf en te mager en dus daarom niet zo mooi. Maar als je ze opknapt en normaal en goed traint en plezier in het leven geeft dan veranderen ze enorm hoor en zie je een prachtig paard tevoorschijn komen.
akp
Geplaatst: 08-08-11 12:50
wat is het een heerlijk paard geworden.
ZilverLover
Geplaatst: 08-08-11 22:29
Had trouwens wel al even snel gekeken (vanochtend?), en ze is inderdaad wauw geworden
Laatst bijgewerkt door ZilverLover op 08-08-11 22:31, in het totaal 2 keer bewerkt
Hee ik zie nu pas je topic Ismonde, wist heel niet dat er zo'n verhaal achter zat joh, ik ken Vanou alleen zoals ze nu is natuurlijk! Wat een verandering, top gedaan zeg! Echt heel erg mooi om te zien.
kwaliteit van de foto's is alleen iets minder geworden hahaha, maar maakt niet uit hoor.
Je kan op de foto's duidelijk jullie groei en jouw trots zien, leuk!
Ik heb zelf ook een draver en een soortgelijk proces gehad. Het kost tijd, geduld en soms een wat alternatieve aanpak om een draver correct om te scholen maar je rijgt er veel voor terug. Niet alleen een goede band met je paard maar ook veel kennis en plezier.
Heel geluk en jaren nog samen!
eridinges
Geplaatst: 09-08-11 00:25
Zo dat heb je goed gedaan! Lijkt een heel ander paard nu!
Ligt denk ik aan jou! Gister waren de foto's een tijdje niet zichtbaar omdat m'n limiet op photobucket was bereikt maar ze staan nu op een limietloze server en zijn voor mij gewoon weer zichtbaar!
garny95
Geplaatst: 09-08-11 20:49
dik compliment voor jou en je paard, jullie zijn inspiratie voor anderen, mooie ontwikkeling en prachtige foto's
p.s.: met 'knol' doe je hem en jezelf wel heel wat tekort
BanjerLief
Geplaatst: 09-08-11 20:52
Wat een verschil, zeg! En de stoere gespierde rijknol is inderdaad veel leuker! Veel plezier samen!
Ik kan ze nu opeens wel zien? Ach ja m'n laptop is traag, dacht zeker dat het nog gisteren was! Ik ben niet zo van de dravers, maar deze vind ik toch wel leuk hoor!
Delaja
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-11 16:54
Tja, rijknol is misschien niet het goede woord maar ik ben dan weer zo pietje precies dat ik niet twee keer het woord paard in dezelfde titel wil zetten, "Van shuw iel drafbaan paardje naar stoer gespierd rijpaard" klinkt gewoon minder mooi
mmiriammpje
Geplaatst: 13-08-11 15:31
Wauw...
Kippenvel bij het zien van de foto's en het lezen van jullie verhaal. Echt prachtig, het gelukt spat van jullie allebei af! Heel veel plezier samen, maar dat wordt vast geen probleem
Serieus delaja, pet je af! Vanou is zo opgeknapt! Is echt een mooi paardje geworden, blijf genieten!
Steefjes
Geplaatst: 14-08-11 19:44
Geweldig gedaan. Knap hoor! wat een verbetering. Echt iets om trots op te zijn!
heb zelf ook een draver en weet uit ervaring dat het rijden echt TIJD kost voordat je hier echt van kan genieten, hierdoor nog meer respect voor de groei die jullie hebben doorgemaakt samen. het ziet er echt geweldig uit
BloodElf
Geplaatst: 15-08-11 07:37
Super dat je zoveel in dit paard gestoken hebt! Jullie zien er gelukkig uit samen, geniet van elkaar!
Solvej
Geplaatst: 15-08-11 15:31
Ze ziet er prachtig uit en heel ontspannen Knap werk!!