eerlijk gezegd ben ik een beetje verbaasd dat je geen gehoor krijgt op een kliniek....stel je hebt een spoedgeval, dan ben je niet blij als je ze niet te pakken krijgt! En in jouw geval zou het prettig zijn als je kan vragen hoe het met je paardje is....het is toch heel spannend en onzeker. Heel veel sterkte hoor!
Mijn paard heeft het 4 weken geleden ook gehad.. Hij is ontlucht een methode die niet zoveel geld kost als een operatie. Hij is hier uitstekend van genezen. Je gaan dan met een open naald via de flank naar de opgeblazen darm en laten hem '' leeglopen''. Hij lag echt kantje boort voor dit..
Hij heeft het overleeft en de dierenarts doet het ook erg vaak, en boekt goede resultaten. Misschien een idee voor als het nog een keer voorkomt?
Het herstel is minder heftig.. Alleen een antibiotica tegen de wond!
heeft iemand mischien een idee hoe hoog de kosten ongeveer zijn van een week bij de kliniek kwas even ongeveer een schatting aan het maken daarom die vraag .
kga er alles aan doen om hem were op de been te krijgen wat het ook kost maar omdat er meerdere mensen zijn die hetzelfde wel es meegmaakt hebben dacht ik mischien kan iemand mij ongeveer een richtprijs geven zodat ik me daar op voor kan bereiden .
en hij is er nog lang niet dus zal nog wel wat langer daar staan.
k heb nog geen contact kunnen krijgen alleen echte spoedgevallen konden aan de lijn blijven maar weet niet of dit nou wel een spoed geval is .mischien denken ze wel dat is weer zo.n paardemens die elke dag wil weten hoe het met zn paard is
morgenochtend ga ik weer heen dus dan plaats ik weer een update
Degene die jou de beste richtprijs kan geven is toch de kliniek zelf? Vraag als je er bent gewoon even hoe hoog jouw rekening nu al is en hoeveel ze schatten dat er nog zal bijkomen. Het definitieve bedrag zullen ze nog niet kunnen geven, maar ze zullen wel een schatting kunnen maken.
kreeg zonet een telefoontje van de kliniek nanno mag vandaag naar huis hij heeft van het weekend goed gegeten en heeft zn wormenkuren gehad en een onstekingsremmer ofzo iets
hij mag dan rustig aan weer het land op maar dat moeten we nog wel even opbouwen