adverteerder marktplaats komt afspraak niet na

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kaas_

Re: adverteerder marktplaats komt afspraak niet na

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:04

Ohjee heel vervelend! Helaas heb ik ongeveer hetzelfde met een bokker gehad, baal enorm! Hopelijk gaat hetn iet om dezelfde. :)

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:05

ik zou er toch echt voor naar toe gaan. zorgen dat ik daar rond etenstijd sta dan is er eigenlijk altijd wel iemand thuis. al was het enkel al om het geld weer op te halen.

overigens zou ik graag willen weten wie het is, gezien mijn koop verslaving op bokt en marktplaats.

Horsie1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:05

het is handiger eerst te wachten tot je je spullen hebt, en daarna pas betalen, of eerst de helft, dan de andere helft. maargoed nu zit je dus met een probleem, ik zou gewoon tegen haar zeggen: je hebt beloofd dat als ik betaal je de deken zou sturen, en eigenlijk is dit gewoon misdrijf, je zou er best een melding van mogen maken.. maar je kan ook zeggen: laat maar zitten, ik hoef die hele deken al niet meer maar ik wil me geld terug! als ze het dan nog niet terugstuurt. tsja, dan is het gewoon balen

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:15

ja en ga jij als verkoper dan in goe vertrouwen alles opsturen om vervolgens nooit meer betaald te worden?
dat is ook dom

Horsie1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:16

of eerst de helft opsturen?

KimJenda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 16:17

had al gezegd dat ze me mijn geld moest terugstorten, maar ze zegt geen internet bankieren te hebben en het zal daardoor lang duren, voordat ik mijn geld weer heb. En aangezien ik morgen op vakantie ga is dat niet handig. Maar wil het liefst gewoon die deken.

Heen gaan wordt een dure deken. Maar denk er wel aan om naar haar huis te bellen en dan het met haar moeder te bespreken.

ik heb al vaak spullen via bokt of mp gekocht en het gaat altijd goed. Alleen nu dan niet.

KimJenda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 16:22

ojee krijg nu mailtje van iemand die hetzelfde heeft gehad met haar: "ik ben 7 maanden bezig geweest met haar, kreeg iets binnen in een andere maat, andere kleur en verscheurd sterkte ermee!"

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:23

KimJenda schreef:
ze woont in Harderwijk. Alleen heeft ze gister beloofd hem gisteravond weg te brengen, dus hou nog lichte hoop.

Jammer ik ben daar net weg had de deken graag gehad en opgestuurd.. Ik ga zondag wel weer terug trouwens dus als ik iets kan betekenen

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:23

Wat vervelend!
zou ik de naam mogen weten?

KimJenda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 16:25

Balou_k schreef:
KimJenda schreef:
ze woont in Harderwijk. Alleen heeft ze gister beloofd hem gisteravond weg te brengen, dus hou nog lichte hoop.

Jammer ik ben daar net weg had de deken graag gehad en opgestuurd.. Ik ga zondag wel weer terug trouwens dus als ik iets kan betekenen

Misschien kan ik je hulp dan wel gebruiken, maar hopelijk is het niet nodig. Ik onthoud het zeker even! Dank je.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:26

Moderatoropmerking:
Ondanks dat dit niet mijn forum is wil ik jullie wel vragen om geen heksenjacht op te starten. Dit is iets tussen TS en de verkoper. Opmerkingen als zal ik even langsgaan vind ik echt not-done... Ts heeft een moderator gepbt en die zal snel contact met je opnemen(ook voor moderators is het vakantie tijd). Maar voor de duidelijkheid, deze transactie is niet via bokt gegaan maar via marktplaats. Ook hun kun je vragen voor bemiddeling voorzover ik weet.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:26

Geen probleem, ik hoor het wel zondag ga ik daar heen, misschien dat je het morgen binnen hebt.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:27

chocobroodje schreef:
Ondanks dat dit niet mijn forum is wil ik jullie wel vragen om geen heksenjacht op te starten. Dit is iets tussen TS en de verkoper. Opmerkingen als zal ik even langsgaan vind ik echt not-done... Ts heeft een moderator gepbt en die zal snel contact met je opnemen(ook voor moderators is het vakantie tijd). Maar voor de duidelijkheid, deze transactie is niet via bokt gegaan maar via marktplaats. Ook hun kun je vragen voor bemiddeling voorzover ik weet.

Haha ik ben niet geweldadig ik dacht zelf aan ophalen zelf opsturen ;)

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:30

Ik hoop echt dat je snel je spullen hebt waar je voor betaalt hebt!

KimJenda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 16:31

ja, ik heb ook nooit aan geweld gedacht hoor! Alleen aan ophalen. Maar misschien is dat niet nodig, ik wacht haar reactie vanavond af. Ze had me beloofd het pakketje gister op de post te doen, en ze vertelde erbij dat ze nog meer spullen moest versturen. Er zijn dus meer mensen die aan het wachten zijn.....

Daisy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:35

Ik zou ook graag een PB ontvangen.. Heb tot nu toe nog nooit via bokt iets gekocht, maar was dit wel van plan.

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:44

Ik hoop voor je dat je toch nog een pakketje krijgt TS! Wel super vervelend dat je er zoveel moeite voor moet doen. Zou ik ook 'n PB met de naam kunnen krijgen? Ik heb wat dingen op bokt op het oog, en wil niet dezelfde problemen krijgen als jij.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:51

Slotje voor overleg.
Het is niet helemaal de bedoeling dat de heksenjacht via PM gewoon door gaat.