Jauke bij Holland's got talent!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ilonaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:32

het was echt leuk om te zien! Geweldig team zijn jullie...

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:33

Echt ontzettend knap!
Ben benieuwd naar je volgende optreden ;-)

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:33

kan er voor de 2e ronde niet wat geregeld worden voor de ondergrond?
dat zou wel fijn zijn, kan je meer laten zien.

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:36

Ik hoorde het van mijn moeder, die helemaal niks met paarden heeft maar dit wel zo ontzettend gaaf vond! Of ik dat ook met mijn paard kon, haha! Euhm, nou nee...

Ik vind het echt superknap! Hij is ook echt verbazingwekkend rustig op dat podium. Ben benieuwd naar je volgende ronde!

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:36

hehe ik heel de week al op zoek geweest naar dit topic, om te kijken inderdaad of je er 1 had aangemaakt van deze show, maar helaas kon hem niet vinden omdat hij nog niet bestond, maar nu wel :D

super zeg, wanneer is nu de volgende tweede ronde zeg maar.
moet zeggen dat ik het filmpje niet echt bijzonder vind, de opkomst dat wel die vind ik fantastisch.

ju1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:40

Ikke heb het ook gezien :j :j:j...Was echt geweldig hoor!
ik ben ook benieuwd wanneer de 2e ronde is?? En inderdaad kan er wat geregeld worden dat er een andere ondergrond komt of bv de jury naar buiten?

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:41

Ik heb het ook gezien. Ontzettend leuk! Een aantal jaren geleden (volgens mij inmiddels haha..) ben je een keer op een manege geweest waar ik toevallig ook was. Zo te zien heeft hij nu een enorme groei meegemaakt qua durven en gehoorzaamheid, petje af!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:42

AmyII schreef:
Heb het ook gezien, wat goed dat Jauke zoveel kan hebben :)

En het idee voor de 2e ronde, is dat haalbaar op t gladde podium? plus dat doorgaans mensen die óp een paard zitten en rondjes rijden niet echt écht stoer of knap vinden...

Gefeliciteerd hoor, dat jullie zo gewaardeerd werden :)

Ik denk dat het stemmend publiek niet onder die categorie valt.

En daarbij ik als rijdende bokker, ik doe het danielle niet na om het hem te leren etc :+

AmyII

Re: Jauke bij Holland's got talent!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:48

Ik bedoel dat iemand als Gordon vast wel eens een ruiter te paard heeft gezien, en dat hij dat weinig interessant vind, terwijl het heel leuk vind om de communicatie tussen mens en paard vanaf de grond te zien. Even lezen aub...

Ik kraak Danielle helemaal niet af ofzo, maar ze moet wel écht goed bedenken wat ze in de tweede ronde wilt doen, daarom zei ik, dat de mensen, iemand die óp een paard zit, niet als super stoer of interessant beschouden, tenzij je Anky bent en in de absolute top rijdt.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 13:49

Uiteraard zou ik er nog wel vd tussendoor gooien, hij kent ook piaffe en passage, verder kan ik dan het blok mee nemen, buiging en spaanse pas natuurlijk, maar vanuit de piaffe een kleine, gecontroleerde levade zou ik ook zeker op het podium durven. Het podium is natuurlijk niet spekglad en Jauk heeft geen ijzers, scheelt ook behoorlijk. Ik zou de dame weglaten, maar die doeken zou ik wel gebruiken, daar kan je ook mee spelen. Eigenlijk ook wel leuk voor een auditie voor volgend jaar :+
Edit> ik denk overigens dat het toch best indrukwekkend is als iemand ineens te paard binnen komt, zelfs al heb je al ooit eens iemand op een paard gezien. Vooral als dat in een mooie uitrusting gebeurt :)

Wat betreft veiligheid, ik realiseer me ineens dat ik dat vergeten ben op te schrijven, maar we zijn voor er publiek in de zaal was ook al even binnen geweest om te kijken en te wennen. Dat was vooraf afgesproken en dat wilde ik perse, idd om ongelukken met publiek te voorkomen. Stomme was dat ze op de dag zelf er ineens mee kwamen dat dat niet mogelijk was, vooraf kijken. Dat was te lastig allemaal. Toen ik begon te dreigen met dan maar gewoon naar huis te gaan was het ineens toch mogelijk... Ik zou Jauke nooit zo voor het blok gooien dat ik verwacht dat hij, zonder hem voor te bereiden op wat er gaat komen, met me mee doet. :)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:59

Ooh okee :) maar kan je dan wel (als je tussen het publiek op komt) van die trappen afkomen met hem? :oo dat vind ik echt heeel knap :)

Wel fijn dat je uiteindelijk toch even met hem mocht wennen :)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 14:02

Ik denk dat tussen het publiek opkomen hem idd niet worden gaat, daar moet de zaal wel echt op ingericht zijn. Het ging me meer om het idee van de doeken :)

En tja, dat wennen, ze hadden wel door dat ze een stukje leuk tv gingen missen als ze dat niet toe lieten :+

Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:02

Mijn vriend belde me op "eef eef je moet nu naar hollands got talent kijken want er is een paard!!".
Dus ik zet de tv aan en toen zag ik Jauke :D Ik had hem al herkend van Bokt en ik vond het supergaaf!
Heel erg knap hoe goed Jauke luistert en hij zo goed zijn best deed voor je terwijl er allemaal camera's en mensen overal waren.
Super leuk en super goed gedaan allebei *\o/*

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:06

Inderdaad, Jauke zijn veiligheid en van anderen staat voorop!! Dat hij geen ijzers heeft scheelt een hoop en hij is echt cool!

jannuku_zulf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:08

Wauw! Dit is echt supergoed!! _/-\o_
Heeeeeel veel succes bij de 2e ronde!

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:08

Waah, wat gaaf dat je dat gedaan heb! Ik ben echt ontzettend jaloers op jouw lef! Dat had ik echt in geen 1000 jaar gedurfd!

Superstoer van jullie allebei!

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:11

Leuk hoor!
Wanneer mag je weer?

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:13

Goed gedaan. ! Ik vond ook dat jij redelijk rustig overkwam, wat voor Jauke natuurlijk fijn is. Terwijl het hartstikke spannend is allemaal.
Top _/-\o_ Respect.

Vooral het podium weer af, die donkere gang in draaien. Knap hoor.

hobbyboerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:21

wat gaaf mijn dochter van 14 had het gezien en kwam helemaal hyper beneden ze heeft nog een uur zitten zoeken na een fragment om het te laten zien.
ze heeft allemaal wilde plannen met haar pony nu.
Je heb hier zeker twee fan's erbij.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:23

ik heb het ook gezien :j vond het er erg gaaf uitzien :D respect hoor!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:37

Ik dacht eerst... wat gaat dit worden? een paard op een podium? Maar toen je eenmaal op t podium stond vond ik het erg leuk! Jeetje wat blijft jouw paard rustig zeg! Super leuk :)

jamieblontJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:40

Ik heb het ook gezien! :)
Het was echt gaaf om te zien, en het eerste wat ik dacht was; hé, zit die niet op bokt? :D
Maar echt super gedaan!!

Eknowledge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:44

Gaaf Danielle!! Ben benieuwd naar de volgende aflevering!

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:47

Heb het later op internet gekeken! Hoorde van mijn moeder dat er een paard mee deed, een Fries zei ze. Ik wist meteen wie het was :o Was heel erg leuk!

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:49

ehm cavelli, volgens mij kan jij ook gerust meedoen, ik heb even snel in jou profiel gekeken,enorm leuke foto en wat een leuke dingen doe jij met je paarden! gaaf.
leuk he, werken met de clicker, ik doe het eigenlijk nooit bij mijn paarden, maar voor mijn werk gebruik ik de clicker veel bij de honden.