Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mylittlejoy schreef:Misschien mis ik een deel van het verhaal, maar de vorige eigenaren hebben haar toch maar een maand gehad en zelf geprobeerd haar beter te maken maar hebben nu geen tijd meer? Waarom roept dan iedereen dat het zulke verschrikkelijke mensen zijn? In één maand kan je nauwelijks verbetering bereiken, bovendien weten we niet hoe ze vóór die maand er aan toe was. Dat ze haar verkopen is niet meer dan logisch; wie weet wat voor gekken erop af komen als je haar gratis aanbiedt. Door een symbolisch bedrag te vragen, weet je in ieder geval dat je iemand hebt die er geld aan wil uitgeven.
Ik vind het een beetje vreemd dat hel en verdoemenis over de vorige eigenaren wordt uitgeroepen, terwijl die ook alleen maar probeerden het paard op te knappen. Ze zien nu dat ze er niet voldoende tijd voor hebben, dus maken de juiste beslissing om een thuis te zoeken waar ze verder kan herstellen. Dat ze haar als rijpaard hebben uitgetest is natuurlijk niet handig, maar dat is enige rare wat ik aan het verhaal kan ontdekken.Overigens respect voor alle moeite, tijd en geld die je erin wilt steken!