Wat een heerlijke foto's!!Die vermaakt zich prima duidelijk Mooi paardje om tezien, net als zijn dochter trouwens!
Hahahaha dat komt mij bekend voor !Dit is die gekke hengst van mij met Skippy bal ! Maar wat een gaaf dier heb je daar zeg !! Wauw !
Amber_ schreef:Hahahaha dat komt mij bekend voor !Dit is die gekke hengst van mij met Skippy bal ! Maar wat een gaaf dier heb je daar zeg !! Wauw !Thanks! Wat een mooie Fjorden hengst heb je zeg! Heel chique!
Heel gave actiefoto's Maar heel eerlijk vind ik de laatste 2 het mooiste, die doen mijn Painthart open gaan......
Wat een geweldige leuke hengst zeg,hij is prachtig!!!Deed die van mij ook maar zo met zijn skippybal http://www.youtube.com/watch?v=g2Yy2KQS1PE
wat een gaaf dier super mooie fotos. Wat hebben hengsten toch met zo een bal Toot (hengst hierboven) moest de bal ook al vermoorden
Wat een prachtig dier en wat een heerlijke foto's om naar te kijken Het plezier en de "dolle-5-minuten-vibe" spatten er vanaf
Wat een knappe men zeg! Wij hebben een enter die ook helemaal los gaat met zijn bal alleen leeft die wel veel langer
Wáaauw wat een vreselijk gáaaaaaaaaaaaaf dier! Hahaha blij dat ik die skippie niet ben zeg Oooh, als ik ooit eens in Belgie kom hé, dan ben je hem kwijt hoor