Hiervan kan je zeker zeggen dat jullie een TOP combinatie zijn! Leuk om te zien..
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Pirate schreef:Hoe kun je in hemelsnaam sturen zonder neckrope en zonder teugels?
Superknap!
Leliaardje schreef:Dat ziet er gaaf uit zeg!! Moet heerlijk voelen als je zo bezig bent samen. Heel gaaf.
Wat ik wel dacht (en dit is absoluut niet vervelend bedoeld, maar het verbaasde me gewoon): als je met stang en trens had gereden, had ik bij sommige foto's gedacht: jammer dat hij zo kort in de hals wordt gehouden. Nu zie je dus dat hij zelf deze houding aanneemt en de houding dus waarschijnlijk ook bij de hoeveelheid verzameling hoort, die hij op dat moment heeft. Bijvoorbeeld de foto waarbij je zegt dat jullie allebei opperste concentratie hebben, als je daar met zadel & stang en trens had gereden, was dat een heel ander plaatje geworden. Ik vind het een heel aparte gewaarwording en misschien moeten we dus soms wat minder kritisch kijken naar paarden die kort in de hals gereden worden.
Nou ja, zomaar iets wat in me opkwam bij het kijken naar die heerlijke foto's. Ben benieuwd hoe jij daar over denkt.