Wat een geweldige foto's allemaal, het plezier straalt ervanaf!
Ik heb voor foto 3 gestemd, die vind ik echt het uitvergroten waard, al was het een hele moeilijke keus!
magictwist
Geplaatst: 15-08-11 15:47
nou heb je veel aan he!! .. iedereen stemt een andere foto. maar iedereen is het er denk ik wel over eens dat het allemaal mooie foto's zijn!
moet zeggen dat ik 6 ook wel erg gaaf vind.. heeft iets "magisch" ofzo... mooi!! ziet er goed uit verder hoor!!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 15-08-11 18:36
dat wordt een vierkante meter collage met alle foto's Agnes
Tancreda4
Geplaatst: 15-08-11 18:50
Wauw, ik vind ze allemaal geweldig!!!! Logisch dat je het moeilijk kiezen vind. Vind het echt geweldig hoe jij met Indi kan rijden, echt een vertrouwen tussen jullie waar menig mens jaloers op kan zijn
ikenindi
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-11 10:07
Tancreda4 schreef:
Wauw, ik vind ze allemaal geweldig!!!! Logisch dat je het moeilijk kiezen vind. Vind het echt geweldig hoe jij met Indi kan rijden, echt een vertrouwen tussen jullie waar menig mens jaloers op kan zijn
ikenindi
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-11 10:48
_l_amanda_l_ schreef:
dat wordt een vierkante meter collage met alle foto's Agnes
hahaha, ja eigenlijk wel he?
cursebreaker
Geplaatst: 17-08-11 20:33
ondertussen al een keus kunnen maken ? Ik heb overigens meteen voor 5 gestemd, omdat ik het ook bijzonder vind met de hond erbij . Als ik zelf die keus zou hebben zou ik liever ook mijn hondje op de foto erbij willen hebben, maar da's ook weer persoonlijk natuurlijk en als 2e keus zou ik voor 3 of de laatste foto gaan, deze geeft jullie band met elkaar goed aan op de foto. maar eigenlijk zou je gewoon indd een grote collage moeten maken want ze zijn allemaal Prachtig!
Nee nog steeds geen keuze kunnen maken. Zeker ook omdat ik er stiekem nog veel meer heb die ik ook leuk vind... Het blijft lastig! Ik denk dat ik eerst eens ga kijken voor een mooie lijst, dan kan ik kijken hoeveel foto`s daar in zouden passen en of die staand of liggend zijn.
nadine_yvana
Geplaatst: 18-08-11 11:33
Wat een mooie foto's, heerlijk zo. Heb gestemd op foto 6, die heeft echt wat sprookjesachtigs, erg mooi