Ach wat schattig ! Vind de pony's ook wel erg leuk
Davinia_
Geplaatst: 21-07-11 20:21
*Zucht* Wat ontzettend schattig zeg!!
Biebel
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-11 20:33
zimbabwe schreef:
in maat peuterkontje..
Heb de cap gekocht bij ROS Borneman in Nistelrode, hij is van Casco en verstelbaar (weet zo even niet in welke maten), denk dat ze er wel tot haar 5e-6e jaar of misschien nog wel langer mee kan doen. Hij past nu prima op haar kleine hoofdje
Dank jullie wel voor alle leuke reacties! Ze blijven maar binnen stromen, glim inmiddels van de stoel af Blijf vooral posten
Voor de vraag op de leeftijd van de pony's: de bruine is iig de 20 gepasseerd, de appie is nog niet zo oud, geloof een jaar of 5, maar superfijn van karakter, allebei het is echt geweldig om haar zo bezig te zien met die pony's!!! Altijd gehoopt natuurlijk dat ze paarden en pony's net zo leuk zou vinden als wij Het begin is er iig!! We zullen wel zien hoe het verder ontwikkelt
Laatst bijgewerkt door Biebel op 21-07-11 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt
HorseMoments
Geplaatst: 21-07-11 20:34
Wat waanzinnig schattig! Wat zul jij trots zijn op je kleine meid!! Ongeloofelijk hoe snel het allemaal gaat.
*rent naar beneden, sleurt vriend mee naar pc, drukt hoofd er vlakvoor en zegt kijk nou!! ik wil oooook een minipoownie en een minimeisje!!!!* aaah toeoeoeoeoe!!!
*zucht* al die topics van minimensjes met minipoownies zijn echt niet goed voor de eierstokken
Geweldig , ze heeft het paardenvirus duidelijk overgekregen En die roze laarsjes Super schattig , ze is ook zo lief voor de ponys !! veel plezier nog met haar !
daphneM
Geplaatst: 22-07-11 22:18
oooh dit is echt TE LIEF!..
Ik ben nu zelf zwanger van de eerste en ik hoop zo dat de baby intresse heeft in paarden!..
noviceh
Geplaatst: 22-07-11 22:18
Aaaaaaaaaahhhhhh....wat pittig! Enkel nog een klein rijbroekje en dan maakt ze helemaal de blits!