Wat een ontzettend slimme oplossing, echt top!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KoudbloedKim schreef:Ik denk dat de meeste mensen hier op Bokt (w.o ikzelf) die wel normaal zicht hebben, met moeite één rondje kunnen draven met hun ogen dicht.
Lusitana schreef:@Madeira, wat zie je nog? Is dat vaag, mistig, vervormd of gewoon maar een klein stukje, hoe moeten wij dat ons voorstellen?
tienus63 schreef:Lusitana schreef:@Madeira, wat zie je nog? Is dat vaag, mistig, vervormd of gewoon maar een klein stukje, hoe moeten wij dat ons voorstellen?
Je wilt niet tegen haar bowlen, ze laat je verliezen.
't Is dat we haar naar het begin van de baan leidden, maar we begonnen al te twijfelen aan haar slechte zicht
ruitje schreef:Ik reageer zelden op ITP maar ik vind dit er zo geweldig uit zien, als je wel alles kon zien zou ik al vinden dat je pony super liep en nu helemaal!
Hoe rijd je thuis eigenlijk? Ook altijd met een caller of ken je de bak dan beter?
immii_clarr schreef:erg knap zeg! vind t voor een debuut helemaal zo slecht nog niet, zeker als je ook nog eens slechtziend bent denk ik dat je echt onwijs tevreden kunt zijn. Leuke haflinger, t is de moeder van de haf van m'n tante
DendroFleur schreef:Super gedaan Paulien. Je paard zou misschien ronder mogen maar toch vind ik het niet storend. Ze loopt niet met een weggedrukte rug of in de krul gedwongen. Dus dat komt vanzelf als je er meer aan durft te rijden en ook als je zelf wat meer rechtop blijft zitten en dus niet alles aan de voorkant weer weg laat lopen. Het is mooi om te zien dat je pony het fijn vind om met je mee te werken. Op naar je volgende wedstrijd.