Een bijzonder wedstrijddebuut @ Cynnfotografie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 13:56

Ah, dat valt wel op ja! Netjes gedaan ook zeg.
Wat een ontzettend slimme oplossing, echt top! +:)+

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 14:04

Wat geweldig goed van je zeg, toppie.

misslauie

Re: Een bijzonder wedstrijddebuut @ Cynnfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 20:24

ben het volledig met alle reacties eens paulien!! jullie zijn een topcombi! nog wat vertrouwen kweken in jezelf en jij gaat zeer binnenkort een WP binnenhalen! :)

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 20:29

Wauw wat goed zeg!! Super stoer van je, weer maar trots!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 21:11

Wat ontzettend dapper!!

Niet alleen knap omdat je bijna niks ziet, maar ook heel knap hoe je je paard rond stuurt én je evenwicht kunt bewaren.
Ik denk dat de meeste mensen hier op Bokt (w.o ikzelf) die wel normaal zicht hebben, met moeite één rondje kunnen draven met hun ogen dicht.

Echt bijzonder. :j

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 21:14

Wat super zeg!! Van harte gefeliciteerd met jullie debuut!!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 22:48

KoudbloedKim schreef:
Ik denk dat de meeste mensen hier op Bokt (w.o ikzelf) die wel normaal zicht hebben, met moeite één rondje kunnen draven met hun ogen dicht.

Omdat ik een progressieve oogziekte heb probeer ik dat wel eens, en vind het nog steeds doodeng. Het maakt wel verschil als je nog iets kunt zien (ook geprobeerd), omdat je dan een soort horizon hebt wat helpt voor je evenwichtsgevoel. Helaas gaat wat ik blijf zien vervormen dus dat is dan ook weer lastig. Ik merk het wel als het zover is.

@Madeira, wat zie je nog? Is dat vaag, mistig, vervormd of gewoon maar een klein stukje, hoe moeten wij dat ons voorstellen?

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 23:03

Echt geweldig dat je dit voor elkaar hebt gekregen! echt super gewoon en echt ontzettend knap!

Ik heb echt DIEP respect voor je en ik hoop dat je nog lang van je paard mag genieten en dat jullie binnenkort ook weer op bokt staan met jullie 1ste winstpunt :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 01:31

Wouw zoveel reacties, echt ontzettend bedankt voor alle lieve woorden! :)

@Lusitana, ik vind het moeilijk om te beschrijven wat ik zie... (ik vraag me dan altijd af: wat ziet een goedziend iemand?). Ik zie voornamelijk kleuren door elkaar heen (vooral in de verte, als ik iets op 5 cm van mijn ogen houdt zie ik het 'scherp'). Met mijn rechteroog (waarmee ik 1 procent zie) 'kijk' ik ook eigenlijk nooit mee....

Wat betreft evenwicht. Mijn instructrice heeft mij geleerd om 'te kijken waar ik heen ga'. Dit helpt opzich ook enorm voor je evenwicht. Ik denk dat ik mijn evenwicht kwijt zou zijn als ik ineens goed zou zien, haha.

21 augustus heb ik mijn volgende wedstrijd als het goed is, ben heel benieuwd hoe het dan gaat, gezien ik nu er echt 'zin in heb' en ik denk dat ik nu ook veel minder gespannen zou zijn.

gwenr86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 01:53

zo wat ontzettend gaaf zeg.. ik vind het superstoer wat je doet ! En wat een band zal jij met je haf hebben, prachtig om te zien en lezen...

succes 21 augustus !! Krijgen we dan ook weer wat te zien? =D

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:30

wauw super! respect dat je met zulk slect zicht alsnog paardrijd, en wat een vertrouwen is er dan tussen jullie!
ga gewoon zo door, goed je proeven oefenen en dan komen jullie er wel!

Nerol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:34

Vind het er echt heel goed uitzien! Er zijn al wat puntjes aangegeven en daar ga ik in mee. Je mag ontzettend trots op jezelf zijn!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:37

Wat een prestatie en wat een schat van een Haf! :D Van harte!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:37

Netjes hoor, respect voor jullie allebei :j

Enne, lekker is dat he als er een knopje omgaat bij je paard in de ring.
Ik heb er ook zo eentje, vind vaak alles eng maar tijdens een proef is hij er 200% voor mij.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:41

Lusitana schreef:
@Madeira, wat zie je nog? Is dat vaag, mistig, vervormd of gewoon maar een klein stukje, hoe moeten wij dat ons voorstellen?

Je wilt niet tegen haar bowlen, ze laat je verliezen :7 .
't Is dat we haar naar het begin van de baan leidden, maar we begonnen al te twijfelen aan haar slechte zicht :P

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:40

erg knap zeg! vind t voor een debuut helemaal zo slecht nog niet, zeker als je ook nog eens slechtziend bent denk ik dat je echt onwijs tevreden kunt zijn. Leuke haflinger, t is de moeder van de haf van m'n tante :P

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:47

Wat ontzettend knap zeg!!
Heel stoer, en wat een leuke pony! Jullie stralen echt heel veel vertrouwen uit, mooi om te zien _/-\o_

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:57

Ik reageer zelden op ITP maar ik vind dit er zo geweldig uit zien, als je wel alles kon zien zou ik al vinden dat je pony super liep en nu helemaal!

Hoe rijd je thuis eigenlijk? Ook altijd met een caller of ken je de bak dan beter?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:19

Wat een superdebuut! Ik ben benieuwd wat je de 21ste gaat doen als de ergste spanning eruit is, volgens mij moet het dan echt helemaal goedkomen met dat winstpunt!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 15:51

tienus63 schreef:
Lusitana schreef:

Je wilt niet tegen haar bowlen, ze laat je verliezen :7 .
't Is dat we haar naar het begin van de baan leidden, maar we begonnen al te twijfelen aan haar slechte zicht :P

Hahaha :') tja als je gewoon recht vooruit met de bowlingbal gooit komt het wel goed :') ik zag de kegels niet eens, hahaha :p

ruitje schreef:
Ik reageer zelden op ITP maar ik vind dit er zo geweldig uit zien, als je wel alles kon zien zou ik al vinden dat je pony super liep en nu helemaal!

Hoe rijd je thuis eigenlijk? Ook altijd met een caller of ken je de bak dan beter?

Echt? Wat leuk om te horen! Ik rij in de bak altijd gewoon zonder caller of iets, ik rij daar elke dag in dus weet nu ook echt alles te vinden. Wend wel is te vroeg of laat af denk ik, maar dat geeft niet, zolang je de lijnen/votles enz maar rond/recht houdt.

immii_clarr schreef:
erg knap zeg! vind t voor een debuut helemaal zo slecht nog niet, zeker als je ook nog eens slechtziend bent denk ik dat je echt onwijs tevreden kunt zijn. Leuke haflinger, t is de moeder van de haf van m'n tante :P

Wat super leuk! Mag ik vragen hoe die haflinger heet? :D

Eline, bedankt! Ik hoop (zou niet erom liegen) wel rond de 175/183 te zitten 21e, met beide proeven…

boyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 20:37

Hey Paulien!!

Wat ontzettend gaaf dat je aan het starten bent, stoer hoor!!

Volgende keer jezelf groot maken en trots zijn op je haf en jezelf laat iedereen maar zien dat je eraan komt!!!

Gr Yvonne (van Lis Hartel, vriendin van Marleen)

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 22:28

DendroFleur schreef:
Super gedaan Paulien. Je paard zou misschien ronder mogen maar toch vind ik het niet storend. Ze loopt niet met een weggedrukte rug of in de krul gedwongen. Dus dat komt vanzelf als je er meer aan durft te rijden en ook als je zelf wat meer rechtop blijft zitten en dus niet alles aan de voorkant weer weg laat lopen. Het is mooi om te zien dat je pony het fijn vind om met je mee te werken. Op naar je volgende wedstrijd.

Hier sluit ik me bij aan. Ik zie dit liever dan inelkaar getrokken paarden. Wanneer je wat verder wat meer zelfvertrouwen hebt op de wedstrijden denk ik dat jullie het heel leuk gaan doen. Ik vnd je punten dan ook helemaal niet verkeerd en dan heb ik die -6 ff weggelaten want dat is gewoon pech en heeft met het rijtechnische niets te maken.

succes verder.

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 12:40

super paulien
gewoon volgende keer met meer zekerheid zitten en wat nagevelijker en dan kom het helemaal goed:D

LisaLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 12:59

wauw, ik heb echt heel diep respect voor jou en je paardje! wat doen jullie het geweldig samen... tranen sprongen in mn ogen toen ik de foto's zag, wetende dat je zo'n slecht zicht hebt!
Heel erg gefeliciteerd met je resultaten en superveel succes op je volgende wedstrijd!! +:)+

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 13:07

nou zeg dit zijn erg fijne foto's voor een debuut hoor ! Dit paardje loopt vrolijk door de ring (knappe dame trouwens ! ) zonder te worden tegengewerkt, ze lijkt er idd zelf haar lol in te hebben.

Erg dapper van je dat je dit durft hoor, ik durf alleen aan de longe mijn ogen dicht te doen. :D