Mooi gedaan Renee!
Natuurlijk heb je ook een heel leuk paard hoor
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
hihi nog lastiger 

!!!
!
!!
. Als ik nog eens geld over heb wil ik ook wel een fotoshoot van Shaggy
. Het lukt me bijna bij alle paarden wel leuke foto's te maken maar zo'n shoot (en zeker met Shaggy gaat me niet lukken
). _Jessie schreef:Dank jullie welook zo blij met de foto's. Hij is gewoon heel braaf hihi
M_D_H: ik heb gekozen uit haar collectie haha wil dit hoofdstel zelf ook maar zo kon ik even kijken of het hem staat. Denk dat dat wel gelukt is![]()
E_Nalanta schreef:JEETJE! Die zonsondergangfoto's zijn gewoon té mooi, dat wil ik ook wel van m'n paard...
Gave shoot, Renee is wel één van de besten
@ bokt als het om een fotoreportage gaat.. Dus Renee, ook aan jou mijn complimenten!

jUst_eVa schreef:gaaff!!! Dat hoofdstel is echt gemaakt voor jou paard!!![]()
Ik ben op zoek naar een frontriem van Wonder Wanita, alleen dan V vormig in maat full. Enig idee waar ik die kan bestellen of heeft iemand er toevallig 1?
staat hem stoer! Denk dat je gewoon even op goog
XXOOXX schreef:ik zal ze gewoon allemaal uitvergroten:D vind het een erg knap paard en erg mooie foto's.

Letsdunit schreef:Renee maakt zulke mooie fotos, vrees dat ik ook maar eens een strand shootje ga bestellen bij haar.
geeft goede aanwijzingen en de foto's zijn echt om bij weg te kwijlen! Mijn paard is helemaal niet zo fotogeniek (hele lijf) maar zij heeft hem er echt prachtig op gekregen!!Kajanus schreef:Prachtige foto's echt heel stoer.. en natuurlijk een gave Johny