Ik weet niet wat ik van het hoofdstel moet vinden...
Vind het op de laatste foto wel mooi, lijkt net goud. Maar toch, ik weet het niet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vind het op de laatste foto wel mooi, lijkt net goud. Maar toch, ik weet het niet
Anoukie schreef:Zie, er zullen altijd voor- en tegenstanders zijn van zoiets. Ik vind dat beige echt wel mooi staan bij zijn manen en lichte kleur
. En geen zorgen, ik ga er niet mee rijden hoor. Of er moet ook een wit met beige zadel komen, maar dat betwijfel ik
.
Gebroken wit 
Abercrombie schreef:Anoukie schreef:Zie, er zullen altijd voor- en tegenstanders zijn van zoiets. Ik vind dat beige echt wel mooi staan bij zijn manen en lichte kleur
. En geen zorgen, ik ga er niet mee rijden hoor. Of er moet ook een wit met beige zadel komen, maar dat betwijfel ik
.
Ik weet dat die wel bestaan van Kentaur dressuurGebroken wit
Abercrombie schreef:Anoukie schreef:Zie, er zullen altijd voor- en tegenstanders zijn van zoiets. Ik vind dat beige echt wel mooi staan bij zijn manen en lichte kleur
.
Ik weet dat die wel bestaan van Kentaur dressuurGebroken wit
, hij gaat gewoon in het bruin. Een dolletje met een hoofdstel is nog wat anders dan een heel zadel kopen
.
. Maar maakt niet uit hoor, ik vind het nl. wel bijzonder
.
).
!
. Ik vond dit gewoon erg leuk en het staat mooi bij zijn blonde plukken die door moeten gaan voor manen
.
.
, met proefrijden was hij braaf maar het was wel heel duidelijk dat hij er een tijdje uit is geweest
.
)