Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar wij hadden onze eigen paarden mee, reden onze eigen rit en kwamen in het laagseizoen
. Ontzettend vriendelijke mensen, warme kantine, prachtige accomodatie en alle informatie die we nodig hadden kregen we erbij...M_D_H schreef:ik wijs ook nog even op het feit dat manege Grol wel als enige manege de volledige 5 sterren in de manege test(in dit geval een strandrit) van bit heeft gehaald...

cobiie schreef:De eerste selectie bij Grol wordt in de rijbak gemaakt en daar valt soms al meer dan 90% af om mee te gaan het strand op.
Vervolgens wordt er tot aan het strand nog gekeken of de overige personen voldoen om mee het strand op te kunnen.
Il0na schreef:PS: Manege Lisaduna in Renesse is wel aan te raden!
Hier ben ik zelf nog niet geweest maar een vriendin van mij wel..

. Ik ben er 5 jaar achter elkaar in de zomer met eigen paard 2 weken op vakantie geweest. M_D_H schreef:mischien in jou ogen,
maar in de mijne zeker niet
ik heb er 5 jaar lang elke vakantie meerdere strandritten per week gemaakt,
ik heb altijd met veel plezier gereden en heb het nooit onverantwoordt gevonden...
Vala schreef:@MiesenRijk: fijn dat jij wel lekker hebt gereden op Whiskey! ik kan echt wel rijden hoor, heb al bijna 20 jaar eigen paarden en rij al 30 jaar paard. ook rijd ik altijd veel buiten en ga met mijn eigen paard vaak weekendjes weg. Dus ik ben niet echt onervaren te noemen. Maar bij mij gedroeg hij zich echt niet fijn. maar ja, dat zadel wat klem op zijn schoft zat zal ook niet meegeholpen hebben. Volgende keer stap ik niet eens meer op als ik dat zie.

Suuskipje schreef:Omdat ik zulke leuke ervaringen had besloten we in 2009 met bokt hier een rit te maken. Mijn vriend reed toen net een half jaar en we wilden de 3 uurs rit gaan doen, dus van te vorne gebelt of dat allemaal kon en of hij dan wel een zeer braaf paard kon krijgen. Dat kon dan zou hij Macho krijgen een tinkerruin die rustig is. Alles leuk en aardig wij komen daar aan en inderdaad Macho staat voor hem klaar, verder nog wat haflingers mee, een grijze fjord en 2 dravers. Zelf had ik een trekpaard die ik erg gaaf vond. Zodra we van het terrein af zijn steekt de beetje asociale begeleidster een sigaret op, dat vind ik al onverantwoord eerlijk gezegd, ik heb haar de hele rit geen enkele keer achterom zien kijken omdat ze zelf op een halfinger zat die niet echt vooruit kwam, telkens die hakken in die buik etc.