Ik snapte eerst echt niets

En dan poef.......... en bruine Zebra, Olifant, Giraf en nog een Zebrapaard

Ik heb meteen een super idee voor een

Dank jullie wel mijn muzes........ en als je mee wilt in de reportage hoor ik het wel.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Safiera schreef:Maar!Leuk, heel erg superleuk. Maar ook die anderen die voorbij komen
Wat een werk trouwens, dat kamelen- en bloemetjesjurk-pak naaien voor je paard!
Vind ook dat je paard netjes loopt TS! Zeker voor een eerste wedstrijdje, knap! Misschien hielp die vermomming ook wel, dan ben je als ruiter ook al in een wat onstpannener bui, of niet? Hoe het ook zij, hilarisch. Hoop je zebra vaker te zien, maar dan ook de buik verven he
Safiera schreef:Vind ook dat je paard netjes loopt TS! Zeker voor een eerste wedstrijdje, knap! Misschien hielp die vermomming ook wel, dan ben je als ruiter ook al in een wat onstpannener bui, of niet? Hoe het ook zij, hilarisch. Hoop je zebra vaker te zien, maar dan ook de buik verven he
lisasander schreef:Oke dames, jullie hebben me zover, mijn fjord gaat binnenkort ook een dagje als zebra door het levenIk denk dat ik dan beter zwarte verf kan doen. Waar heb je de verf gekocht TS? Echt een top idee