Ik zie wat wat ze bedoeld. Dit probeerde ik jou de vorige keer ook al duidelijk te maken, en blijf het terug zien. Ik merk gewoon dat in sommige gevallen jij nog consequenter en duidelijker op moet treden, dat omdraaien bij het longeren had je bijv. kunnen voorkomen, en zo zijn er meer dingen die het hem uiteindelijk alleen maar makkelijker zullen maken (de grens van wie is de baas is nog te vaag, daarom probeert hij je ook nog zoveel uit, hij blijft kijken hoever hij kan gaan..)
Zitten verder wel erg gave foto's en filmpjes bij, vooral wanneer hij de camere om gooit is echt geweldig
Schrok wel even haha
. Het zal ook vast wel goed gaan tussen deze twee, anders was ze niet zo gek op het dier. 
Begrijp je wel hoor 
) maar het is wel met een leuke insteek bedoelt ... Ik weet dat er grenzen moeten zijn als je met een paard werkt en die zijn er ook, hij doet het prima en meer moet dat voor mij niet zijn. Dit zijn fragmenten vanaf vorig jaar september tot nu .. als je zowat elke keer vastlegt op foto/film denk ik dat je van elk paard wel zo'n topic kan samenstellen
)
ik kwam niet meer bij en daarna die camera, nou mijn broek was bijna nat 
Ik geef niet snel een tik, maar als ze de oren in de nek leggen naar mij, me bijten of dreigen, dan zullen ze het geweten hebben hoor!