Een van de laatste mooie dagen met mijn allerliefste Flash.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-11 00:44

Geen idee Jo hoelang het hier duurt met de verzekering.
De da van de verzekering heeft wel duidelijk gezegt af te wachten op een berichtje en het voor die tijd niet in eigen handen te gaan nemen.
Flash is inderdaad verzekerd, geen idee of de kosten voor het inslapen vergoed worden.
De kosten voor het ophalen worden niet vergoed maar Flash staat geregistreerd en word voor 30€ opgehaald.
We moeten nog maar even afwachten, denk dat het rapport van de da naar Madrid gestuurd is en het daar gaan bekijken.
Verwacht nu ook geen telefoontje meer, denk dat het gewoon een brief gaat worden met hoe en wat.

Genieten doen we zeker, ben zoveel mogelijk bij haar en wat ik zeg gelukkig zit ze weer een beetje lekker in haar vel.
Dat lucht wel op hoor!!
Mijn da is tot maandag weg, maar mocht ze volgende week toch weer slecht worden en geen bericht hebben van de verzekering dan bellen we direct mijn da en is het over.
Ze hoeft niet weer door een nieuwe aanval heen.
Daar zijn Ernesto en ik het over eens.
Nu dus hopen dat ze lekker goed blijft, zodat we nog even kunnen genieten samen en wachten op een bericht van de verzekering.
Het geld is absoluut niet belangrijk, maar als de verzekering het vergoed dan wil ik een mooi sierraad laten maken als herinnering aan Flash.
Dit ga ik waarschijnlijk toch wel doen alleen is er zoveel verschil in sierraden dat het aan de verzekering gaat liggen of het sierraad wat duurder of goedkoper gaat worden :o .
Dit evt teruggeven geld word uiteraard ook aan Flash en de herinnering aan deze fantastische supermerrie besteed :j .

yfande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 01:06

Heb als stil genietende lezer jouw prachtige verhalen aan en af gevolgd........
en zie nu pas dat jij jouw prachtige Flash gaat verliezen, dapper besluit,
ik weet wat je te wachten staat, maar ik weet ook dat jij voor Flash de juiste
beslissing gaat nemen, geniet van alle momenten die je nog samen hebt
en koester alles wat jullie samen gehad hebben.

Penso a vosotros !

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-11 01:14

Gracias <3
Dank je wel voor je lieve berichtje, en we genieten zeker vol op zoals we altijd gedaan hebben.

Zitouna

Re: Een van de laatste mooie dagen met mijn allerliefste Flash.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 18:51

Brenda wat een prachtige foto's, en al helemaal de filmpjes.. Kreeg ook gelijk tranen in m'n ogen, het is zo'n lieverd ook, zo'n prachtige zachte blik in haar ogen <3 de liefde straalt er vanaf, bij jullie allebei! Ze ziet er zo nog zo enorm goed uit, maar heb ook je zorgenkind topic bijgelezen en tjeetje daar zie je wel hoe zwaar het voor haar moet worden met haar been. Arme meid, geef haar maar nog een hele dikke knuffel, en ook een voor jouzelf. Ik hoop dat je het nog een beetje ziet zitten allemaal verder, gelukkig heb je een lieve vent die je erin kan steunen. Nogmaals heel veel sterkte!

shanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 22:33

Brenda: wat een prachtige foto's en filmpjes! Hopelijk volgen er nog meer zulke mooie dagen voor jou en Flash zodat jullie nog even van elkaar kunnen blijven genieten! Als je die foto's en filmpjes ziet zou je bijna vergeten welke moeilijke tijden jullie nog te wachten staan....heel veel sterkte gewenst voor jou en Ernesto!

merelemilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 09:38

Lieve Bren, sterkte! geniet nog maar van die prachtige Flash. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik kan jullie alleen maar veel sterkte wensen.... dikke kus.

Nienke96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 10:26

Haha wat leuk hoe ze uit dat flesje drinkt ;) leuke filmpjes!
veel sterkte!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 11:40

Martine dank je wel.
Ze is de afgelopen drie maanden wel enorm afgevallen.
Dat is ook één rede meer om te stoppen.
Het gaat op het moment goed met Flash en we halen alles uit de kast om nog samen te genieten.
Met mij gaat het ook goed, ben behoorlijk kalm en me goed aan het voorbereiden.

Lida ja raar he.
Ik probeer zo ontspannen mogelijk te zijn bij Flash en zoveel mogelijk te genieten van haar.
Dank je wel voor je lieve beichtje.

Lieve Merel,
Dat begrijp ik, vind het lief van je dat je een berichtje geplaatst hebt.
Weet hoe moeilijk het voor je is.

Nienke96 ja grappig he, en hoe ze ook elke keer wacht.
Dank je wel!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 15:58

Brenda hopelijk heb je snel antwoord van de verzekering. Sterkte en mocht je het van je af willen schrijven, mijn pb blijft openstaan voor je !!!!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 20:19

2x :o
Laatst bijgewerkt door blensink op 12-06-11 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 20:21

Monique dank je wel voor je berichtje als het nodig is zal ik inderdaad gebruik maken van je aanbod :j .

Vandaag heb ik Flash weer eens opgezadeld en ben met haar naar een heerlijk groen veldje gestapt.
Daar heeft ze heerlijk twee uur staan te grazen en daar na zijn we weer rustig terug gereden.
Ze liep goed zoals altijd met haar oortjes naar voren <3 , maar ze heeft dondersgoed door dat ik te lief ben voor haar op het moment }>
Waar ze goed gebruik van maakt en dus na elk pasje stop om een hap groen naar binnen te werken :D
Hier nog wat foto´s van vandaag, is ze niet prachtig mijn mooie dametje <3 .

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben zo blij dat het been redelijk blijft op het moment en we nog even kunnen genieten samen :+: .

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:21

Brenda, wat een super super mooie fotos <3 knappe flash

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:26

ahh.... :(:) geniet nog maar goed van je meisje..!!! het is een mooi dier zeg..

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:27

Oh wat is Flashje toch verschrikkelijk mooi <3 <3 <3
Lekker dat jullie genoten hebben bren, :D

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:29

Heel veel sterkte! Ik las altijd met een glimlach je topics!

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:39

:o Oh Brenda ik lees je topic nu pas.
Wat een gave foto's heb je van Flash gemaakt.
Fijn dat ze nu goed is en dat je vollop van haar kunt genieten.
Al zal dat best met een behoorlijk verdrietige ondertoon zijn. :(:)
Ha die Flash maakte er vanmiddag lekker gebruik van jouw te lief zijn. Lekker grasjes eten onderweg. Gelijk heeft ze.
Ik hoop dat ze fijn zo blijft, dat het bericht van de verzekering komt voordat ze verslechterd.
Geniet van haar, maar dat doe je wel.
dikke knuf.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:50

Hele mooie foto's weer Brenda, van jouw prachtige Flashje. Wat fijn dat jullie samen nog zo kunnen genieten! Dat dat nog maar heel lang mag duren

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 21:27

Dank jullie allemaal weer voor jullie ontzettende lieve berichtjes net als kaatje89 heb ik nu ook een glimlach op mijn gezicht. <3
Ik weet dat het moment gaat komen en ben bang dat ik me aan het verstoppen ben voor de werkelijkheid.
Ben zo droog en rustig op het moment :o .
Voor Flash wel beter deze rust.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:31

Inderdaad beter voor het paard. Ik werd vanaf weekend van tevoren vreselijk emotioneel, jankte om een scheet, terwijl ik echt geen jankerd ben. Woensdag is het gebeurd, en vrijdag ben ik weer voor het eerst naar stal geweest. Ik dacht dat ik meteen weer zou brullen als er iemand wat zou zeggen, maar dat ging wonderbaarlijk goed, en nu kan ik er ook over praten zonder vol te schieten.

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:33

Wat een mooie foto's!
Geniet nog maar van je mooie paardje.......

shanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:52

Mooie foto's Brenda! Wat een lieve uitstraling heeft Flash toch! Fijn dat jullie zo kunnen genieten samen!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 22:59

Ellen ik ben net als jou huil ook zelden, na onze beslissing ben ik wel twee dagen aan het huilen geweest.
Niet echt bevoordelijk voor Flash kan ik zeggen.
Maar deze week gaat het bijzonder goed, ik ben zeer bang voor het moment erna.
Maar nu ik van jou hoor dat je makkelijk naar stal kon, is er weer een beetje hoop.

MickeyenVici dank je wel, ik probeer dagelijks zoveel mogelijk tijd bij haar te zijn en laat vooral haar genieten.
Lekker grazen, extra eten en niets hoeft en alles mag :o

Lida dank je wel, je bent en schat <3

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:07

Zo het hele topic+jouw profiel helemaal doorgelezen.

Wat heb jij een geweldige band met jouw paard. Het plezier straalt er van af.

En houden van betekend soms ook dat je de beslissing moet nemen om haar te laten gaan.

De rust die je nou voelt is niet heel raar.
Je hoeft niet meer te wachten op wanneer ze weer ziek word, want dat zal je voor zijn.

Menig paardenmens vraagt zich af OF hun paard een keer ziek word, voor jou was dat wanneer word ze weer ziek. En dat brengt toch stress mee. Stress die je nu kunt laten gaan en plaats maakt voor vrede en rust.

Je hebt een dappere maar zeer moeilijke beslissing moeten nemen, en beslissing die ik ook hem moeten nemen. Ze zijn absoluut niet makkelijk, maar de gedachten dat je paard niet meer hoeft te lijden en zonder pijn over de eeuwige jachtvelden mag lopen maken een hoop goed.

Geniet nog van de laatste dagen die je nog met haar hebt. Maar dat gaat helemaal goed komen!

Sterkte!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:11

Ja dat had ik ook, na de beslissing was het janken, daarna rust, en vlak van tevoren was het weer brullen.

Ik heb haar laatste maand ook tot op het bot verwend, daar wende ze heel vlug aan _O-
Normaal deed ik haar even in de wei, deed dan haar stal, dan verzorgde ik haar voeten, liet ik haar los en dan liep ze al stofzuigend (strootjes en brokjes in de gang) nar d'r stal. Ik ruimde mijn spullen op en liep dan naar haar stal om af te sluiten. Een keer deed ik het anders, had ik nog geen hooi in d'r stal gelegd (wat ik voor die laatste maand NOOIT deed). Kwam ze d'r stal weer uit tuffen.... die gang nog maar een keer stofzuigen :D

Heb op mijn hyves heel veel lieve reacties gehad, vrouw van stalbeheerder zei dat de stal een boegbeeld verloren was <3
Dat deed me echt wat, ze was geen doorsnee paard en anderen vonden dat dus blijkbaar ook.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:12

Dat zeg je mooi RoosIris.