De da van de verzekering heeft wel duidelijk gezegt af te wachten op een berichtje en het voor die tijd niet in eigen handen te gaan nemen.
Flash is inderdaad verzekerd, geen idee of de kosten voor het inslapen vergoed worden.
De kosten voor het ophalen worden niet vergoed maar Flash staat geregistreerd en word voor 30€ opgehaald.
We moeten nog maar even afwachten, denk dat het rapport van de da naar Madrid gestuurd is en het daar gaan bekijken.
Verwacht nu ook geen telefoontje meer, denk dat het gewoon een brief gaat worden met hoe en wat.
Genieten doen we zeker, ben zoveel mogelijk bij haar en wat ik zeg gelukkig zit ze weer een beetje lekker in haar vel.
Dat lucht wel op hoor!!
Mijn da is tot maandag weg, maar mocht ze volgende week toch weer slecht worden en geen bericht hebben van de verzekering dan bellen we direct mijn da en is het over.
Ze hoeft niet weer door een nieuwe aanval heen.
Daar zijn Ernesto en ik het over eens.
Nu dus hopen dat ze lekker goed blijft, zodat we nog even kunnen genieten samen en wachten op een bericht van de verzekering.
Het geld is absoluut niet belangrijk, maar als de verzekering het vergoed dan wil ik een mooi sierraad laten maken als herinnering aan Flash.
Dit ga ik waarschijnlijk toch wel doen alleen is er zoveel verschil in sierraden dat het aan de verzekering gaat liggen of het sierraad wat duurder of goedkoper gaat worden

Dit evt teruggeven geld word uiteraard ook aan Flash en de herinnering aan deze fantastische supermerrie besteed