Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
petraaken schreef:Prachtig dier. Ik ben nu wel erg nieuwschierig naar zijn afstamming. Zoveel bonte Duitse Rijpony's zijn er niet.
petraaken schreef:Geen Neron nazaat. Had ik ergens wel verwacht omdat er in Duitsland een paar Neron nazaten zitten.
Er nog niet aangedacht om hem voor te stellen bij het NRPS?
Liselot schreef:petraaken schreef:Geen Neron nazaat. Had ik ergens wel verwacht omdat er in Duitsland een paar Neron nazaten zitten.
Er nog niet aangedacht om hem voor te stellen bij het NRPS?
Een Neron vrij bonte hengst zou nog best interessant zijn voor het NRPS!
prachtig dier trouwens, je rijd ook netjes en sympathiek. Af en toe mag voor het mooie het neusje er iets meer uit
Suelza schreef:petraaken schreef:Prachtig dier. Ik ben nu wel erg nieuwschierig naar zijn afstamming. Zoveel bonte Duitse Rijpony's zijn er niet.
Pedigree Picasso
@ suuzepuus, dat hopen wij ook! Ben heel benieuwd naar de veulentjes die volgend jaar geboren gaan worden
nikkigioa schreef:Wat een leuke pony!! Dat belooft wat! Hij heeft wel iets van mijn (bonte) paardje weg. NRPS x bonte Duitse hengst
sefanja schreef:. wat een mooi manneke...
Ik heb zijn eegathuis.
Raimondlover schreef:Wat een ontzettend mooie pony zegecht superknap en dat veulen ook!
Echt heel veel plezier ermee!
Liselot schreef:Een Neron vrij bonte hengst zou nog best interessant zijn voor het NRPS!
prachtig dier trouwens, je rijd ook netjes en sympathiek. Af en toe mag voor het mooie het neusje er iets meer uit
elllis schreef:Schitterende pony zeg en wat ga je er super zuinig mee om zeg !! Complimenten !!
NatasjavE schreef:Oeh...heel ver weg familie van mijn oude pony... die was van Goldbey OX van Ludo OX