Hoe zijn ze mee gekomen? met de post? Wat ben ik toch weer flauw

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarijeR schreef:Fred_Kroket, je kan er zo'n beetje alles mee doen wat je met een groot paard ook doet, alleen niet erop rijden.
Nou maakt dat voor mij niet veel uit, met mijn slechte rug stap ik toch niet meer op een paard
Maar wat ik er voornamelijk mee doe, veel van genieten en regelmatig mee nemen naar halter shows. Soort van keuringen aan de hand.
En ja ze kunnen ook voor een karretje. En er wordt mee gesprongen (aan de hand uiteraard) door kinderen en volwassenen en nog veel meer.
Kijk hier maar eens: http://www.icamh.com
Thanks Tosadog, mocht je ooit in North Carolina zijn dan is een bezoekje aan Ravenwood echt de moeite waard
Alleen al door de prachtige omgeving en gastvrijheid. En echt prachtige paarden...
Straww_ schreef:probabeest schreef:straww is next.....wanneer koop je er 1?![]()
vliegen kan in een kleine houten kist of zo'n grote container waar ook grote in gaan.
container is duurder dan een kist maar wel comfortabeler dan een kist.
in een kist kunnen ze tijdens transport dacht ik niet bijgevoerd worden wat in een container wel kan.
marije heeft allemaal van die prachtige paardjes
Ik kom Faith, Sky, Cyro of Bonfire jatten van Mel
Gratis en voor niks!
gem schreef:Wowwww zeg.... dat worden volgend jaar weer slapeloze nachten en vele staar-uurtjes naar een prachtig mooi merrie'tje! Van harte gefeliciteerd met je aankoop! Wanneer is ze uitgerekend?
Waar test je op bij LWO (ik kan de afkorting ff niet plaatsen)?