Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Queelens schreef:Jeetje wat goed hier moet ik even reageren hoor
Van harte gefeliciteerd met jullie punt in het Z2 en je staat daar maar mooi tussen die grote paarden je flikt het maar!
Nou ik hoop voor jullie dat de reglementen naar het ZZ-licht versoepelt worden qua stokmaat dan kunnen jullie nog lekker even doorgaan t/m het ZZ-licht, succes!
manic schreef:Ik heb ook nog eens met jouw een kamer gedeeld op de KNHS week... maar wat mij vooral voor ogen stond is hoe je met Haf en al over/door de heg gingSuper dat je gewoon al Z2 rijdt met haar, ik doe het je niet na!
Romany* schreef:PartoutZ schreef:Wat goeeedd!! Gefeliciteeeeeerrrdd![]()
echt super gaaf!!
Geen KNHSweek dit jaar zag ik?
Hey, wat leuk! Alles goed met jou en Partout??
Nee, voor ons geen Ermelo dit jaar. We gaan in oktober naar de Academy toe!
PartoutZ schreef:Of even in de Biotex hangen!
Ook last van een blessure? Vervelend is dat..
Gelukkig ben jij weer langzaam aan de gang
Tout staat al anderhalve maand uit zn neus te vreten..
En ik gok dat er nog wel een maandje bij komt..
tjady schreef:In één woord geweldig!![]()
![]()
![]()
Je mag trots op jullie beide zijn. Schitterende foto's vooral de laatste raakte mij in mijn hart. Die blijdschap dat is waar je het allemaal voor doet!
Maaltje schreef:Gefeliciteerd met je winstpunt!Echt knap van jullie samen vind ik, tussen de paarden zo goed scoren!
Je hebt echt een super gave haf!
Romany* schreef:Dat helpt echt niet genoeg hoor, als ze een hele vieze staart hebben! Dan mag je wel een paar dagen van te voren beginnen met weken...![]()
Wat heeft Tout eigenlijk? Dat is zeker al een tijdje.