Zwennie schreef:Yeah! tijden staan erop kwart over 10 en half 11 mooie tijden..
Ik kan je niet zien, jouw tweede proef valt samen met mijn eerste... We moeten die proeven wel naast elkaar rijden hihi!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amazingstar schreef:ik hoop dat ik kan gaan...mijn paard heeft problemen met de trailer...ik heb al heel veel geoefend en gedacht dat hoogland makkelijk ging lukken...en nu bedenkt ze ineens weer om misschien toch maar niet meer op de trailer te gaan!![]()
Het is nog geen 10min met de trailer maar over land is niet echt een optie...
mijn paard is zo'n paard van als je een longeerlijn,zweep of wat ook gaat gebruiken je dan echt naar huis kan lopen...helaas een 1 1/2 paards trailer dus kan niet even een ander paard ernaast zetten...dus deze week nog oefenen...maar anders kan ik niet gaan![]()
@El_paso2009: jureer jij de B paarden?
nacho_lein schreef:Windekind > Vos, lange witte bles, 3 witte benen. Rij met een dekje met het Van Hall Larenstein logo. Waarschijnlijk met losrijden met een blauwe bodywarmer met achterop ook het logo.
Ik zie alweer; stevige concurrentie van Stephanie en Iris

http://img11.imageshack.us/img11/4079/dsc1438f.jpg
?

vandaar nu de herkenningspunten
Zijn linkerachterbeen heeft alleen een klein wit plekje op de kroonrand. Mijn vos en ik zijn allebei gróót