SaskiaKur schreef:@Tamaramt: Het is inderdaad een echte Jazz! Qua karakter heb ik nog nooit zo'n speciaal paard meegemaakt. Hij loopt echt voor je en laat je niet in de steek. Hij laat wel merken als hij het moeilijk heeft of moe is, maar blijft doortuffen. Een paard met een absoluut goude karakter! Hij is niet makkelijk om te rijden, hij is ontzettend slim. Maar als je hem eenmaal voor je gewonnen hebt doet ie alles voor je!
Grappig...ik zei al eerder dat jouw paard qua uitstraling sprekend op mijn Jazz lijkt.
Wat je hier beschrijft, zou ook over mijn paard kunnen gaan. Het is voor mij ook een superpaard, dat altijd blijft gaan voor me. En ook voor mijn werk met coaching is ze super. Zo sensibel, zo open in haar communicatie. Het is één van mijn fijnste paarden die ik ooit heb gehad of gereden (en ik loop al tientallen jaren mee, dus ik heb er heel wat gezien). Maar speciaal is ze zeker!
Ik vind het trouwens erg leuk om te lezen, want er wordt zo vaak negatief gedaan over het karakter van Jazzen, terwijl ik er een gouden diertje aan heb.