Oooooooooh en het volle broertje is zoooo leuk Iets andere aftekeningen dan Desperado en Dylano maar verder echt hetzelfde! Zo'n schatje!!!
Ellee schreef:WinSel schreef:Hijs prachtig Mag ik dat slaapkamer raam even lenen :DLeen jij het raam, leen ik het uitzicht Wat een beest hé Ik wil em ook met uitzicht Ik vind em prachtig maar dat vind k volgens mij van alle du Bois ...hiihih slaapkamer + raam dan Thx voor de complimenten!!
sunnymay schreef:Meen je niet! Pas een twee jarige?! Wat ziet hij er heerlijk uit! Dat belooft echt wat! Mag ik het veulen van dit jaar alvast reserveren haha daar valt wel over te praten hoor !
PinkPrincess schreef:ooo die is mooi wat een uitstraling een Wild Spirit!!ken je die film 'the silver stallion'? hij lijkt er een beetje op hihi.ik heb het even voor je opgezocht, want kende hem niet.. maar idd !!! hihihi thnx voor de compliment !!!
Hij is zoo leuk he! Geinig dat er nu 3 broertjes zijn Allemaal het zelfde koppie, kleurtje en type. Moge het allemaal toppertjes worden in de toekomst