Wauw wauw wauw! Wat is dat mooi zeg! heb er gewoon geen woorden voor..
geert100
Geplaatst: 19-03-11 19:27
Geweldige foto's en wat ontzettend fijn dat hij er nog is..!!!!
tesselbram
Geplaatst: 20-03-11 12:48
Wat een prachtig paard! Jij bent ook mooi joh! Jullie zouden samen model kunnen worden!
LuffB
Geplaatst: 20-03-11 15:30
Wat een prachtige foto's, vind vooral foto 4 erg mooi. En wat fijn dat het toch niet het afscheid bleek te zijn! Duimen voor een goed verloop nu.
Anomien
Geplaatst: 20-03-11 21:12
als je mij had gezegd dat het een foto uit een hengstenfolder was, had ik het ook nog wel geloofd. oke.. het is een ruin.. maar weet je zeker dat je hem niet uit een folder hebt gekopieerd?En dan te bedenken dat je bijna op het punt was om.....
Maar die aftekening, leuke overgang van wit naar zwart. Heeft de mijne ook.. zie het trouwens niet vaak, zo'n extra randje.
Iedere keer als ik dit topic voorbij zie komen, moet ik gewoon nog een keer naar de foto's kijken
TeSSa_NiKimA
Geplaatst: 20-03-11 21:39
Wat een prachtig stel zijn jullei Fijn dat jullie nog van elkaar kunnen genieten! Het spat ervan af dat jullie van elkaar houden. Ben heel blij voor jullie
Wow wat een super mooie foto's! Ik vind ze echt heel erg mooi, net als de foto's in je RIJ-ITP topic. Ik zou er zeker wat op canvas af laten drukken hoor!
Maar het allermooiste is dat je je maatje nog steeds thuis hebt. Wat een ongelooflijke shock (blije) dat je hem weer mee mocht nemen. Ik hoop echt dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten. Het is een prachtpaard en jullie zijn een prachtcombi.
Misschien niet helemaal gepast, maar mag ik vragen waarom je vaak in een rolstoel zit? Al zie je daar niets van terug als je op je paard zit, super hoor!
Wauw, wat een gave foto's zeg ! Echt prachtig ! En wat goed om te horen, dat het zo positief is afgelopen. ( hoewel ik eigenlijk niet afgelopen, maar verder mag gaan moet zeggen natuurlijk )
Jeetje wat zijn jullie toch een prachtig stel samen Wat een súper mooie foto's! Echt heel mooi.
leonie1988
Geplaatst: 28-03-11 17:10
Cchanny schreef:
Hele mooie foto's heeft Femke weer gemaakt! Foto 13 vind ik prachtig
Ik vind foto 13 ook helemaal geweldig! Wat goed dat je nog langer van hem mag genieten! Ik herken het verhaal wel, mijn merrie krijgt vaker een terugval, maar ze is er nog