Wauw, dit is zeker een genot om naar te kijken! van harte gefeliciteerd!! Jullie zijn een super mooie combi en gaan vast nog heel ver komen
van harte gefeliciteerd, knap hoor. En dat oranje staat hem super. Die laatste foto is ook heel mooi.
Onwijs gefeliciteerd! Jullie zijn zo'n mooie combinatie, de Nederlandse titel is echt helemaal verdiend!
Gefeliciteerd! Wat een ontzettend knappe prestatie!Kan helaas de video niet zien vanwege de inhoud...
Tsjonge wat een plaatje. Echt een lust voor het oog. Van harte gefeliciteerd met deze prachtige overwinning!
hey Sas,Super gedaan, eerst een super proef op het Lk en nu het NK. Mijn god meid wat goed van jullie!!!Kom je graag van de zomer in het M2 tegen Groetjes Lara
Ik gaf jullie al een goede kans en nu hebben jullie het ook gewonnen! Super, gefeliciteerd! Op naar het M2.
Wat een prachtig paard, en prachtige fotos, prachtige gangen, echt om te gefeliciteerd en veel succes in de M2 , dat moet wel lukken geloof ik zo
Had je op hyves al gefeliciteerd maar hier ook nog even! Top gedaan en een dikke proficiat met jullie titel Super!