Ellisolivio schreef:kijk op mijn profiel is dit jou schat Olivio ik denk het wel he!
Groetjes
Ben jij de eigenaresse?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ellisolivio schreef:Ik zal het uitleggen ja ik ben de eigenaar ik heb dit paard weggegeven in bruikleen aan haar ( niet de verzorgster ) ik heb hem niet verkocht ik krijg totaal geen contact meer met haar ik wi haar helpen als er wat is met Olivio maar als je niks van je laat horen en weten en je mij een niet bestaand telefoonnummer geeft en dat soort dingen. Dus ik ben gaan zoeken en nu krijg ik dit verhaal op het net te lezen vind het heel erg dat het zo moet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Ik wil in contact komen met haar die hem verzorgd.
ik heb haar via dit een mail gestuurd en via hyves om te kijken of ze reageerd en mij ook wat dingen uit kan leggen die zei weet over de bruikleen eigenaresse want die is in geen velden of wegen te bereiken.
Groetjes
zodiacje schreef:oh jeetje, wat een wending zeg!
Ik snap van Elisolivio dat je wel héél erg schrikt als je leest over slechte hoeven en gebrek aan geld hier wat aan te doen...
Wat ik wel graag tegen Elisolivio wil zeggen:
Weet niet waar je woont of wat er met het paard gaat gebeuren maar
ik zie heel duidelijk aan dit topic, haar reacties, en het profiel van lovebinky dat zij wel echt heel veel
van olivio houdt. Zij is wel echt voor en met hem bezig.
IK weet niet wat voor beslissingen er genomen gaan worden maar ik hoop echt
dat zij haar lieve verzorgpaardje niet kwijt zal raken....
Aan alle 3 de partijen, sterkte hiermee!
santie schreef:Jeetje... Wat een vervelende situatie. Gaat het echt wel om hetzelfde paard en is dit ook de zelfde eigenaresse aan wie Ellisolivio hem heeft mee gegeven? Of is het paard inmiddels doorverkocht en zo bij zijn huidige baasje terecht gekomen? Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen, want voor Ts is dit natuurlijk ook een flinke klap.
Ellisolivio schreef:zonder eigendoms papieren verkocht want het paspoort is nog steeds in mijn bezit!!!!!
yvonnedv schreef:Ellisolivio schreef:zonder eigendoms papieren verkocht want het paspoort is nog steeds in mijn bezit!!!!!
Een paspoort is geen eigendomsbewijs, het is ter indentificatie van het dier, sterker nog als er op de stal waar hij nu staat of tijdens transport van het paard een controle plaatsvind ben jij strafbaar want het paspoort dient ten alle tijde (uitgezonderd op een buitenrit) bij het paard aanwezig te zijn. En het paspoort staat nog op jouw naam.
Als ik het goed inschat is (juridisch gezien) degene die hem het laatste gekocht heeft nu eigenaar want zij heeft hem ter goeder trouw gekocht en zij draagt al enige tijd de kosten voor zijn verzorging.
Neemt niet weg dat het een hele vervelende zaak is. Ik hoop dat jullie er in onderling overleg uitkomen en dat jullie samen die derde aan kunnen pakken.