Bailey_4ever schreef:Pion schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen...
Je kunt met jezelf afspreken dat je (tijdelijk) alleen rijdt wanneer je les hebt, ookal is dit maar 1x in de week.
Zo is er altijd iemand bij je, en heb je assistentie van de grond. Zo 'verlies' je, jezelf niet.
jammer dat je het topic niet hebt doorgelezen. maargoed, dit doe ik inderdaad ook alik rijd alleen op zondag voor mezelf, omdat ik dan alle tijd heb en dat voor mij een relax-dag is waarop ik dus de tijd heb en zelf al veel relaxter en ontspannener in het zadel zit.
Ik heb zojuist het topic toch nog doorgelezen. Mijn eerdere bericht dus ook aangepast
ik rijd alleen op zondag voor mezelf, omdat ik dan alle tijd heb en dat voor mij een relax-dag is waarop ik dus de tijd heb en zelf al veel relaxter en ontspannener in het zadel zit.
Het liep allemaal ontzettend uit en ik heb in totaal een uur ingereden. Bailey was alle impuls kwijt en ik werd met de minuut nerveuzer. Eenmaal in het parcours en nog wat van proberen te maken en toen sprong ik zo de verkeerde hindernis?
De laatste nog wel haha
Dat zegt volgens mij wel wat over de band die ik heb met onze paarden.
Ben de laatste tijd heel druk geweest. Veel tijd in bailey gestoken en hard aan school gewerkt. Paarden voelen die stress veilloos aan en de jaarlingen reageerden ook behoolijk heftig. Vandaar mijn vorige berichtje ook, was er echt even klaar mee na 3 keer rond te zijn gesleurd door het land.
Iedereen in mijn omgeving in door de selecties gekomen en mag afvaardigen, ik moet nog 2 keer maar voel nu nog meer als normaal de druk om te presteren. Stom natuurlijk want we kunnen niet beter als ons best doen en een minder resultaat valt nog meer tegen.