Wat een geweldig paard is Kim toch . Tjonge wat kan ze goed springen zeg en ze heeft er echt lol in te zien op de foto´s. Weer een geweldig topic van jullie, blijf ze vooral maken want jullie vervelen nooit
Anoniem
Geplaatst: 01-03-11 00:45
AnkeVivaldi: Ja, dat verbaasd mij ook nog steeds!
[***]: Succes!
SunnyBL: Dankje!!
IMJ: Als-ie heel lief is mag hij haar wel een keer lenen.
Joscaa: pb-box staat open hoor..
Suuzepuus: Dankjewel..
Gerda64: Daar zit ook weer een 'probleem'.. Kim wil namelijk alleen hard, hard, hard! Maar ze red zich er altijd in.
Babootje: Ik keek even in je profiel en WAUW, wat kan jouw dochter al goed rijden zeg! (ze lijkt tenminste erg jong nog)
Cas: Ja, die vond ik ook wel toepasselijk.
Brenda, mag ik ook nog een berichtje plaatsen. Nee hoor, je bent lief..
@Kim Is alweer een jaartje of 1,5 geleden die foto. Ze is inmiddels 13 en kan idd al goed rijden. (hihi beter dan ik inmiddels...). Onze welsh cob blijkt naast goed te dressuren ook goed te kunnen springen. Bij jouw Kim (lief koppie trouwens dat ze heeft) zie je dat ze er duidelijk plezier in heeft. Leuk hoor.
Babootje: Ik blijf het echt knap vinden. Ja, ik denk ook wel dat dat één van de belangrijkste dingen is, dat je ze niet laat springen tegen hun zin in, maar dat het leuk blijft.
Hmmm elke keer als ik zo'n titel lees, denk ik: 'Aaahhh gaaff' trap ik er weer in, blijkt het een geintje
Denk ik een keer, nu trap ik er niet in, die heeft vast de balken verpulverd.... Ben ik er alsnog ingetrapt Dit keer was het alleen geen geintje, ipv wél
Wauw zeg, ze blijft leuk Echt ubergaaf
Jouw avatar is ook uber trouwens Jij verveeld je nooit bij je paard, denk ik
xxSuusNicky
Geplaatst: 01-03-11 15:11
haha!! zooo coool nog noooit zo'n paard gezien die 1 meer springtt!! echt super grappigg
Geweldig! Wat doet ze dat goed zeg! En volgens mij vind ze het nog leuk ook! Moest wel erg lachen om het filmpje: wat een TOPPAARD heb je zeg!
Sodeletuut
Geplaatst: 01-03-11 16:35
Aah wat is Kim ook een veelzijdig paard! Volgens mij wordt dit zz-springen samen met Rowan hoor!
ladyratina
Geplaatst: 01-03-11 16:48
Wat een mooi en indrukwekkend paard heb jij! En wat een onwijs leuk filmpje, het plezier knalt er vanaf. Ik vond die grote paarden nooit zo mooi maar jouw Kim is prachtig. En wat een lieve oogjes....
Chantalhaf: Ahh, wat een lieve reactie. Ze vindt het zelf inderdaad ook helemaal leuk.
Sodeletuut: Zou wél gaaf zijn!
Ladyratina: Bedankt!
Apple: Ja, dat valt mij ook op, dat ze het gewoon makkelijk red en er geen moeite voor hoeft te doen. Mijn lieverd.. zo raar dat je elke keer weer opnieuw verliefd wordt.
wow eerlijk gezegt niet gedacht dat ze dat konden ze zijn er volgens mij niet helemaal voor gebouwd, maar echt super zeg een keertje voor de afwisseling springen
Wat is Kim toch een topper! vind jullie topics altijd zo leuk, en niet alleen omdat Kim van het mooiste ras is maar je maakt ze altijd zo leuk! Je ziet echt dat ze er plezier in heeft! Al mag ze natuurlijk niet zo vaak voor haar pezen maar die keer dat ze het mag laat ze zien wat ze kan!